Onderwerp: Maarliefst 3! verjaardagstaarten (hoe bedoel je druk...)
Maandag 14 juli werd mijn zoontje 3 jaar. Zoals jullie kunnen zien, ben ik ook al 3 jaar lid van het forum, maar ik kwam er voor zijn eerste verjaardag niet uit. En daarna heb ik eigenlijk geen poging meer gewaagd, tot ik in maart een workshop heb gevolgd en sindsdien ben ik echt begonnen, zeg maar.
Dit jaar kreeg hij dus eindelijk een zelfgemaakte verjaardagstaart, maar omdat we het op mijn verjaardag (13 juli) vierden, had ik aan 1 taart niet genoeg. Vandaar 3 taarten. Ik had al bedacht dat ik een lieveheersbeestje wilde maken van een bolletje en Youri wilde heel graag een Cars taart. Nou, dat laatste was een enorme uitdaging, maar ik was reuzetrots.
Zie hier de resultaten!

De Cars taart is gevuld met een laag gele room met aardbeien en een laag monatoetje aardbei/framboos.
Het lieveheersbeestje is gevuld met 2 lagen botercreme extra met bokkepootjes en eronder een laagje chocoglazuur.
Het blauwe taartje was een extraatje (maar goed ook, anders had ik niet genoeg gehad), deze was chocokapsel, gevuld met botercreme extra met bokkepootjes.
Bedankt weer allemaal voor het kijken!
En ik reageer niet zo veel op jullie taarten
maar ze zijn allemaal super mooi
Ik haal ook erg veel inspiratie uit jullie taarten, dus bedankt voor de prachtige voorbeelden!
Groetjes Cynthia