Onderwerp: spoed Mario en Sonic
Allereerst wil ik iedereen alvast bedanken voor het kijken en mijn excuus aanbieden waarom ik hier zo weinig reacties achterlaat, ik ben gewoon te druk en kom er amper aan toe...zo dat is eruit :-)
Ik kreeg gisterenmiddag om 16 uur de vraag of ik misschien nog een taart voor een jongetje van 7 kon maken voor morgen, vandaag dus
Het moest iets in de vorm van een nintendo of nee, doe maar Mario en Sonic (Sonic wie??) zijn. Mevrouw stuurde me een plaatje van 1 bij 1 cm dus heb ik haar vriendelijk verzocht of het goed was als ik een ander uitzocht en dat was goed. Na enig zoeken een plaatje gevonden met en Mario en Sonic want dat was de bedoeling...:s..als ik had geweten wat voor gepiel t zou worden :-(...zo vaak had ik nog niet gepuzzeld dus ik ben wel even bezig geweest. De handen kreeg ik niet zoals op t plaatje, deze waren wit en dan met schaduw zag je dat ie zijn handen bijvoorbeeld in een vuist had...argh! Iemand de oplossing voor dit soort dingen??
In ieder geval ben ik denk ik creatief genoeg geweest en heb er een ander soort handen van gemaakt en zo t probleem opgelost.:y
Nou goed gisteren om half 12 's avonds was ie dan toch klaar en hij wordt zo opgehaald..ben benieuwd :-)
Oh ja, vulling standaard banketbakkers botercreme en viervruchtenjam.
Bedankt voor het kijken ! (en lezen
)