1 Laatst bewerkt door chadyl (22-07-2008 08:31)

Onderwerp: spoed Mario en Sonic

Allereerst wil ik iedereen alvast bedanken voor het kijken en mijn excuus aanbieden waarom ik hier zo weinig reacties achterlaat, ik ben gewoon te druk en kom er amper aan toe...zo dat is eruit :-)

Ik kreeg gisterenmiddag om 16 uur de vraag of ik misschien nog een taart voor een jongetje van 7 kon maken voor morgen, vandaag dus :think: Het moest iets in de vorm van een nintendo of nee, doe maar Mario en Sonic (Sonic wie??) zijn. Mevrouw stuurde me een plaatje van 1 bij 1 cm dus heb ik haar vriendelijk verzocht of het goed was als ik een ander uitzocht en dat was goed. Na enig zoeken een plaatje gevonden met en Mario en Sonic want dat was de bedoeling...:s..als ik had geweten wat voor gepiel t zou worden :-(...zo vaak had ik nog niet gepuzzeld dus ik ben wel even bezig geweest. De handen kreeg ik niet zoals op t plaatje, deze waren wit en dan met schaduw zag je dat ie zijn handen bijvoorbeeld in een vuist had...argh! Iemand de oplossing voor dit soort dingen??
In ieder geval ben ik denk ik creatief genoeg geweest en heb er een ander soort handen van gemaakt en zo t probleem opgelost.:y
Nou goed gisteren om half 12 's avonds was ie dan toch klaar en hij wordt zo opgehaald..ben benieuwd :-)
Oh ja, vulling standaard banketbakkers botercreme en viervruchtenjam.
Bedankt voor het kijken ! (en lezen :lol:)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NADVCAU.jpg

Re: spoed Mario en Sonic

Wauw knap gemaakt hoor........das een originele mooie taart!!! en dat in zo een korte tijd!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

3

Hij is leuk geworden hoor, en dat in zo'n korte tijd :thumb:

Groetjes, Marielle

4

dat is toch netjes!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

wow.....ik neem niet eens zulke spoedjes aan
hij is echt goed gelukt

Alles goed???? nee 3 fout

6

O jee... dat was wel erg kort dag! Ik zou het niet gedaan heben... of in elk geval niet gepuzzeld, dan.

Maar hartstikke goed gedaan, joh. Mooie puzzel. Staat leuk op die rode achtergrond.

7

dat is echt super dat je in zo'n korte tijd dit voor elkaar hebt gekregen!

lekker duurt het langst!

8

Wauw in zo`n korte tijd. Gaaf hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Knap hoor om in zo'n korte tijd een mooi puzzelwerkje te maken :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Hij is mooi gepuzzeld hoor. Ik had het niet gekund in zo'n korte tijd :nooo

11

Die is leuk geworden voor zo'n haastklus.

12

Zou wel een reden voor zijn, maar denken mensen nu echt dat zo een taart in een uurtje klaar is...?
Hij is wel super gelukt voor een haastklus!

13

Knap hoor! Dat ziet er super uit! Ik denk ook niet dat ik dat had gedaan in zo'n korte tijd hoor.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

14

Leuke taart,mooi gepuzzeld.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

"Yeah"! Cool!! :D

16

In zo'n korte tijd knap hoor!!

17

leuke taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.