1

Onderwerp: 2vraagjes over een geboortetaart

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag is een vriendin van mij bevallen, en ik ben dus sindsdien over een taart aan het filosoferen. :S Het probleem is dat ik een jongetje had verwacht, en eigenlijk ook onbewust eigenlijk alleen idee

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2 Laatst bewerkt door Carin (19-07-2008 22:40)

Re: 2vraagjes over een geboortetaart

Ik vind de baby prachtig!!! Je zou met wat roze dust-poeder kleine blosjes op z'n wangen kunnen maken, maar verder: NIETS MEER AAN DOEN!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou 'm op een lichtblauwe taart zetten met de naam en datum erbij, en verder eigenlijk niets. Less is more is mijn motto. Ik houd niet van bonte taarten (ook niet van andere bonte dingen zoals interieur/kleding).

Kun je eigenlijk de baby nog uit z'n nestje halen? Dan zou ik 'm in een donker (echt heel donker) blauw nestje leggen en klaar.

Maar aan de  baby zelf moet je echt niets meer veranderen (hooguit dus de blosjes)want hij is zooooooooo lief!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ooooooooooooooooooooh wat ben ik blond :D :lol:

Je had een jongetje verwacht, daaruit maak ik op dat het een meisje is geworden! Dan moet je natuurlijk een lichtroze taart doen en de baby in dit nestje laten liggen!

:o

Groetjes, Carin

4

Wat dan trouwens wel erg leuk is: maak de letters met funky tappits, van dezelfde kleur als het nestje.

Groetjes, Carin

5

En neem me vooral niet kwalijk dat ik zo blond ben hoor :lol:
Het is verdorie nog vroeg en ik zit al in te kakken :D

Groetjes, Carin

6

whahaha... dank je wel Carin! Ik denk nog wat een hoop antwoorden al zo laat nog 's avonds. hihihi... Onwijs bedankt. Ik ga nog even kijken of ik roze blosjes kan maken. Ben zo bang dat ik het verpest.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

prachtige baby, ik ben het eens met wat carin zei!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Wat een superlieve baby, ik zou er helemaal niets meer aan doen.
Super zo'n face mold, even een nieuwsgierig vraagje, waar heb je die vandaan, ik zag hem niet bij de webshop?

Groetjes,

9

@mignonne, ik heb hem op de I love Cake beurs gekocht. Ik zou niet weten waar je hem kunt kopen. Misschien op de engelse sites?

10

Welke mal heb je daar voor gebruikt?? Die van Karen Davies? Of een andere? Heb je een linkje? Een merk?

11 Laatst bewerkt door karentje (21-07-2008 22:12)

Dat is die van holly products volgens mij. http://www.hollyproducts.co.uk/ Die frances Kelly ook gebruikt. (ben ik juist ? )

12

wat ik zou doen bij dit twijfelgeval is nog een afdrukje op een reststukje marsepein maken en daar op kliederen, kan je zien of het leuk wordt of niet zonder je origineel eventueel te verpesten

Alles goed???? nee 3 fout

13

karentje schreef:

Dat is die van holly products volgens mij. http://www.hollyproducts.co.uk/ Die frances Kelly ook gebruikt. (ben ik juist ? )

Dat klopt inderdaad. Die is het! Mijn taart is trouwens af en staat in de parade... ik ben er best trots op.

14

Karentje: bedankt voor de link.

Groetjes,

15

Ik weet niet of ik het mag vermelden, maar je kan face molds verkrijgen bij de organisator van ILOVECAKE.