1

Onderwerp: Vakantie !

Deze heb ik gisteren gemaakt, omdat mijn dochters vakantie hebben ... Ja, waarschijnlijk ben ik een van de weinige moeders die viert dat ze 6 weken vrij zijn in plaats van dat ze weer naar school gaan !

Deze heb ik ongeveer in een half uur gemaakt (zonder bakken), vandaar dat deze nogal slordig is. Sorry, ga in het vervolg beter mijn best doen, zeker nu ik al die mooie taarten hier heb gezien !!

De onderkant is gevuld met abrikozenjam en daar zit groengele slagroom overheen met groene hageltjes. De bovenkant is gevuld met aardbei en is bedekt met fondant.

http://img.photobucket.com/albums/v407/Arinka/taartjevakantie1.jpg

Helaas was ik iets te optimistisch met die stralende zon, het regent zo ongeveer al de hele dag...

Niet denken, maar durven !

2

Re: Vakantie !

Wat een vrolijke zonnige taart ! Leuk !
En nee je bent niet de enige.... ik vind het altijd zaaaalig als het weer vakantie is en ik de kids lekker om me heen heb!!

3

Zo ik heb even bij je "freubeltjes" gekeken. Noem dat maar freubeltjes ..., prachtig zeg, voel me zwaar gegeneerd met mijn rotzooierige taartje !

Niet denken, maar durven !

4

Wat een leuk effect met die groene hageltjes! Lijkt net echt! :) Leuk hoor!

5

Inderdaad de eerste die ik zie en een taart maakt omdat de kids vakantie hebben.
Voor een snelle vind ik het heel goed gedaan en hij zal lekker smaken.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Leuk gezicht die groene hagelslag...leuk idee...verder vind ik het een leuk taartje om te zien...en nu genieten van die 6 weken vakantie ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Ik vind 'em leuk, hoor! Vooral de zon; die ziet er zo vrolijk uit!

Je maakt trouwens naast je taarten onwijs mooie kadootjes! (Heb je site aan mijn favorieten toegevoegd ;) )

8

ik geniet er ook van hoor dat ik ze 6 weken om me heen heb!!!
Nou ja...3 ervan gaan we naar zuid frankrijk dus dan zijn ze vaak toch weer anders he ;)
ik heb er geen taart voor gemaakt.....ik heb het idee dat ze hier een beetje taart moe zijn :s
Maare ik vind die van jou helemaal leuk!!! :thumb:

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

9

Dat is nog eens een goed begin van de vakantie :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Wel een leuke taart hoor! Lekker van smullen en genieten van de vakantie ;)

11

Leuk gedaan hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Ik vind je taart heel erg leuk, had ook de andere gezien, net zo leuk.
Je hebt een hele aparte stijl, heel anders dan de meesten op het forum. Is dat bewust gedaan? Ik vind het in ieder geval erg leuk eruit zien!

Enne, na bijna 4 weken vakantie met 1 eigen kind en een heleboel uit de buurt kan ik eerlijk zeggen dat me die laatste 2 weken niet lang genoeg kunnen duren. Heerlijk al die kinderen om je heen!