Onderwerp: Ayrton Senna pet voor jarige echtgenoot!
Manlief was afgelopen vrijdag jarig en aangezien ik momenteel in een drukke taartperiode verkeer, rekende hij er niet op dat ook hij verblijd zou gaan worden met een eigen creatie van zijn vrouw. Toch kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om "gewoon" vlaaien te gaan kopen voor hem en dus dook ik overdag (terwijl hij aan het werk was) de keuken in met de kids eromheen :-( ,...
Het werd een pet van zijn favoriete (inmiddels overleden) autocoureur Ayrton Senna. Als dat geen liefde is!? Want ik ben eigenlijk een anti-autorace vrouw,...
De details hadden nog veel echter gekund (zoals een gebogen "voorklepje" en ik had ook graag het "gespen-gebeuren" aan de achterkant nagemaakt), maar daar was gewoonweg de tijd niet voor. Gelukkig was hij zeer verrast toen ik 's avonds de taart tevoorschijn toverde en vond hij het zonde om het mes erin te zetten! (Goed teken altijd weer! :-) ).
Dit is 'm:

De vullingen:
Onderste laag: milkyway vulling (had ik nog niet eerder gemaakt en stond nog op mijn verlanglijstje: twee vliegen in
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -