Onderwerp: tobleronemousse in de vriezer??
hoi,
(ik heb net met de zoekfuntie gezocht of er al ergens deze vraag of het antwoord bij stond, maar ik kan hem niet gevonden krijgen)
dus bij deze; kan je tobleronemousse in de vriezer bewaren?
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » tobleronemousse in de vriezer??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi,
(ik heb net met de zoekfuntie gezocht of er al ergens deze vraag of het antwoord bij stond, maar ik kan hem niet gevonden krijgen)
dus bij deze; kan je tobleronemousse in de vriezer bewaren?
groetjes
ik heb het antwoord op deze vraag ook nooit kunnen vinden.......misschien even een klein beetje uitproberen?
lijkt me dat je het wel weer even op moet kloppen na ontdooien?
ik blijf meelezen
ik vries het wel in en wij vonden het prima smaken!
Ik gooi deze ook gewoon in de vriezer en na ontdooien smaakt het nog even lekker!
Ik heb altijd dat het heel hard wordt, ook als het ontdooid is. Kan ik het dan opnieuw opwarmen, laten afkoelen en weer opkloppen of kan dat niet?
dat lijkt me dan weer geen goed idee, je hebt de slagroom al een keer opgeklopt, ik denk als je het weer verwarmt het vloeibaar blijft, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik zou het denk ik alleen opnieuw mixen zodat het weer wat makkelijker in gebruik wordt.
Hoe lang kun je het in de vriezer bewaren?
Kun je frambozenmousse ook in de vriezer bewaren?
en als je de taart al helemaal hebt gemaakt, kan die dan nog een week in de vriezer?
Kun je frambozenmousse ook in de vriezer bewaren?
en als je de taart al helemaal hebt gemaakt, kan die dan nog een week in de vriezer?
en
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » tobleronemousse in de vriezer??