1

Onderwerp: help!!

Ik mag voor dinsdag een bruidstaartje maken (wat een stress!!).Ik ga vullingen gebruiken die buiten de koelkast kunnen.Kan ik die vanavond al vullen en bekleden en zou ik hem de avond ervoor al naar het bruidspaar kunnen brengen? Het lijkt me namelijk handiger als ik hem gestapeld daar heen kan brengen en durf hem niet zo in de auto te zetten dus dacht,morgenavond kan ik met mijn man samen even heen en weer rijden en dan zet ik hem op mijn schoot?
Dinsdag heb ik ook mijn 2 mannetjes bij me,dus dan kijkt het me niet handig als ik daar nog veel aan de taart moet doen.

En als je hem een dag eerder brengt,kan je er dan alleen folie omheen doen?

2

Re: help!!

ik lees even mee........ heb helaas ook het antwoord niet.

lekker duurt het langst!

Ik zou zeker de taart nu nog niet maken als ie voor dinsdag is. Dat is mijn mening.
Maandag pas maken en vullen, en bekleden. Dan kan je m wel die avond al bij het bruidspaar brengen. K zou wel zorgen dat ze een plekje in de koelkast hebben hoor!

Nou succes met de taart!

Groetjes, mireille

:)

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

4

Ok, dank je wel.
Dacht juist dat als je vullingen gebruikt die niet in de koeling hoeven dat hij dan niet in de koelkast hoeft.

Ik heb toch maar besloten hem morgen mee te nemen en daar te stapelen. Dan kan ik hem hier vannacht in de koelkast zetten