1

Onderwerp: Cupcake's vullen

Is dat een aanrader of een afrader? Ik wil in augustus voor het uitdelen van mijn dochters cupcake's bakken. Bekleden met fondant en dan een schaap en of varken spuiten.
Het is voor groep 2 en de peuterspeelzaal. Mocht het een aanrader zijn, waarmee vullen??
Alvast bedankt voor de reactie's :thumb:

Petra

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (19-07-2008 13:31)

Re: Cupcake's vullen

Hoi,

Ik zou het eenvoudig houden, kinderen uit groep 2 lusten vaak niet van die uitgebreide vullingen. Ik zou boter cr

3

eeeehhhh hoe vul ik het eigenlijk? Ach misschien laat ik het wel zo, ze zijn toch lekker genoeg lijkt me hahaha Maar toch, hoe vul ik het? uithollen?

4 Laatst bewerkt door saskiahuisman (19-07-2008 15:18)

Artistik schreef:

eeeehhhh hoe vul ik het eigenlijk? Ach misschien laat ik het wel zo, ze zijn toch lekker genoeg lijkt me hahaha Maar toch, hoe vul ik het? uithollen?

Hoi,

Ik maak altijd een holletje met een meloenbolletjesuitsnijder, dat werkt perfect. Daarna vullen met wat je erin wilt doen, en dan het restje cake terug stoppen. En je cakejes versieren met fondantfiguurtjes.

Succes!

5

Dan had ik het toch goed in mijn hoofd qua uithollen ;)
Bedankt voor het antwoord! Zal zien in Augustus wat ik ga doen, uithollen of alleen bekleden.

6

Ik gebruik daarvoor een appelboor. Klein stukje weer terug stoppen en je ziet er niks meer van.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Ik doe voor het bakken een kloddertje jam tussen het beslag (schepje beslag, schepje jam, schepje beslag). Heerlijk!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

8

Hier staat een how-to ;)

9

Goede ideeen :) dank jullie, denk dat het voor het bakken vullen een minder kliederige bedoeling wordt ik ga het gewoon eens uitproberen, weet ik gelijk waar ik aan toe ben ;)