1

Onderwerp: 1x raden waar ik was vandaag...

Bij Simone van Junglefrog Images! En dit is het resultaat:

Aan de trouwringen bovenop kun je zien dat de taart eigenlijk maar een taartJE is, zo'n 15 cm hoog. Maar wel elke laag gevuld met verschillende smaken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFY88K4R.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZOILSNC.jpg

Het idee voor de lollies komt van bakerella, het zijn cakeballetjes gevormd tot cupcakes. Deze wilde ik al een tijdje maken, en met de doosjes die ik pas kocht is het een leuke combi geworden, vind ik.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-68HJYFWF.jpg

Wil je mooie fotoos van je taarten met weinig moeite dan is Simone's workshop echt een aanrader. Ik vond het erg gezellig, en leuk de andere dames van het forum te ontmoeten. Anne, bedankt voor het meerijden!

2

Re: 1x raden waar ik was vandaag...

Jaaaa, die had ik natuurlijk al gezien, maar vind ze ERG mooi geworden! Ik vind je kleine taartje echt een SNOEPIE! En wat staat hij mooi op de foto...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Ook al zo mooi op de foto gezet...en wat een lief schattig stapeltje heb je gemaakt...en die lolly's...jummie ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Klein, fijn en supermooi!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Klein maar errug fijn, mooie foto's

lekker duurt het langst!

Heeeeeel leuk, erg mooi en ja, die tips van Simone zijn geweldig he.  Ik ben alleen nog op zoek naar een stuk glanskarton voor thuis.

7

Ontzettend lief taartje en mooie foto,s.
groetjes daantje

8

Mooi gedaan hoor!! En glanskarton kun je overigens kopen bij de crea-bea winkels zoals pippoos of Ruan creatief. Niet alle winkels hebben alle kleuren in huis dus ik bel zelf wel altijd even van tevoren. Ze kunnen het anders zeker voor je bestellen mochten ze het niet hebben liggen. Gewoon wit karton werkt overigens ook hoor!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

9 Laatst bewerkt door natasja147 (19-07-2008 22:00)

Mooie foto's heb je gemaakt van je prachtige taart.
De kleine cakebolletjes zijn zo leuk!!!!!!
Moet me ook maar eens gaan verdiepen in foto's maken.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

jeetje, zeker op die eerste foto zou ik echt niet zeggen dat die taart zo klein is! Tja de ringen zouden nep en dus extra groot kunnen zijn...? Maar je hebt echt prachtige foto's gemaakt! Echt super!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Wat een mooie foto met een heel mooi taartje!

12

Oow wat gaaf. Erg mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

Ziet er prachtig uit!

14

mooi gemaakt!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.