1

Onderwerp: cup cakes?

hoi allemaal
heb een  vraagje julie cc zijn allemaal even groot.
die van mij komt zon bergje bovenop snijden julie dat er vanaf??of
vullen julie de vormpjes minder doe het nu voor 3/4 zoals recept linkerkant.
krijg niet echt een mooie bovenkant.
het deeg komt ook boven vormpje uit en als ik de fotos bekijk zijn die van jukie allemaal gelijk aan rand vormpje??
mischien een stomme vraag:O
gr marie

Re: cup cakes?

ik zou dan iets minder vullen, 2/3 zou ik proberen. Als er bij mij een grote bobbel op zit, snij ik hem er af ja, maar ik weet dat ze bij marlies allemaal keurig onder de rand blijven...
je zou dan even de zoekfunctie moeten gebruiken, er is hier al een hoop over geschreven

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door Dazwa84 (19-07-2008 12:01)

Ik heb ze laatst voor het eerst gemaakt (nou ja, ik heb ze vaker gemaakt maar nog nooit gedecoreerd) en toen vulde ik ze voor 2/3e ongeveer. Ik kreeg ook een lichte bolling maar had hier gelezen dat je er een bakplaat overheen kunt leggen nadat je ze uit de oven hebt gehaald. Daarna werden ze heel mooi omdat het wat platter aangedrukt werkt.

4

ja als ze bij mij ook te hoog zijn leg ik ook ff een bakplaat erop en dan zijn ze echt heel mooi plat succes ermee

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Of een zware snijplank. Wat maar recht is en zwaar. Even aandrukken en ze veren niet meer terug.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

bedankt voor de tips zal het gauw uitproberen.
gr marie

7

waarom doen jullie dat eigenlijk? Ik vind die bolling namelijk wel leuk mits hij recht is. Heb nog geen enkele keer afgesneden, vind die cupcakes al zo weinig hihihhi

8

Als ik cakemix gebruik dan heb ik ook een bolling en komen ze niet boven de vormpje suit maar met de biscuit mix zijn ze mooi glad van boven en rijzen ze net tot aan het randje. ik heb gisteren een foto ervan geplaatst bij taartenparade, onder de titel; geslaagd of niet? jullie zijn de jury".

grtz elly