1 Laatst bewerkt door kaatjewiebelaatje (19-07-2008 15:18)

Onderwerp: bol buikje

Voor mijn schoonzusje die al behoorlijk zwanger is; Mijn oudste gaat er een nachtje logeren. Mijn man zit in Amerika voor zijn werk (met verlanglijstje van mij mee; ben benieuwd of hij nog tijd vindt om wat mee te nemen), ben blij dat ik er even eentje kwijt ben van de drie. http://www.mijnalbum.nl/Foto-TCDDIBTE.jpg
Gr. Karen

Groetjes Karen

Re: bol buikje

Mooie taart! Zwanger maar toch sexy!!
Snap geloof ik niet helemaal wat je bedoelt met elkaar weinig gunnen. Heb je het dan over opdrachten in bakken voor anderen??

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Mooie taart hoor, vrolijke kleuren en dat blousje, ook helemaal leuk.

Kan je niet volgen wat het forum betreft, als er ergens is waar mensen elkaar veel gunnen, is het hier wel. We helpen elkaar met tips, spullen, soms zelf met taarten maken en rijden wat af en aan naar elkaar toe voor hulp. Het forum is nou eenmaal explosief gegroeid de laatste tijd en hoe meer mensen hoe meer meningen.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Misschien hebben jullie ook wel helemaal gelijk en is het gewoon niet anders dan dat iedereen het nou eenmaal niet altijd met elkaar eens is. Maar als ik soms kijk bij topics, over wie waarop mag reageren (inderdaad bij bakken voor anderen), of hoe te reageren op een 'minder mooie taart', of wanneer klaar voor bakken voor anderen en dit soort onderwerpen, dan vind ik niet dat het altijd het beste in mensen naar boven haalt.  Maar ben het absoluut helemaal met jullie eens dat er veel meer postitiefs dan negatiefs uit dit forum te halen is. Zal even mijn dochter gaan toespreken; die mocht iets kiezen uit de snoeptrommel maar dat was kennelijk wel erg moeilijk, ze is nu een driftbui aan het verwerken in de keuken. Gr. Karen

Groetjes Karen

5

mooi taartje hoor, ik ga binnenkort ook een zwangere buik maken voor iemand.

ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar zie eigenlijk niet zo goed wat je bedoeld.. het is toch heel erg menselijk dat niet iedereen het met elkaar eens is? dat heb je in een goed gesprek met meerdere mensen ook.
zelfs als er een minder mooie taart voorbij komt, wordt er (natuurlijk) positief op gereageerd!
heb nog nooit (lees wel al langer mee) gelezen: 'zo, die taart is niet zo mooi hoor'.

dus snap het gewoon niet zo, vind juist iedereen erg aardig voor elkaar. kun je eens een voorbeeld noemen?

Vind ook hoor, dat in de show-of topic heel positief gereageerd wordt, super. Maar af en toe lees ik hier topics (misschien moet ik gewoon wat minder dit forum lezen, maar het is gewoon zo interessant) waardoor ik een beetje begin te twijfelen. Ach, ik moet waarschijnlijk gewoon onwijs ongesteld worden hoor, ga het stukje geloof ik ook maar gewoon weghalen, voel me nu zelf een enorme zeur. Gr. Karen

Groetjes Karen

Bij deze lekker verwijderd; er wordt al genoeg gezeurt op deze wereld, zal ik maar niet meer aan meedoen. gr. karen

Groetjes Karen

8

Erg mooi gedaan !

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Ik weet even niet waar het over gaat...en ik geloof dat ik het ook niet wil weten...maar wat ik wel weet is dat je een hele mooie bolle buik taart hebt gemaakt ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Mooi is ie! Lekkere felle kleurtjes!

11

Wat heb je een ontzettend gave taart gemaakt zeg. Erg mooi aangekleed heb je de zwangere.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

ach ja, soms heb je van die zeurdagen ;)
maar lekker blijven bakken hoor!

13

Ziet er heel leuk uit! Heel mooi gedaan!

14

Ik weet ook niet waar het over gaat:D

Mooie taart zeg, zo'n buik lijkt me eigenlijk best moeilijk:think:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!