Onderwerp: Arinka is ook nieuw hier.
Hallo allemaal.
Ik zal me even voorstellen, als nieuw lid van dit forum, zodat jullie een beetje weten wie ik ben. Mijn naam is Arinka en ik ben bijna 7 jaar getrouwd met Michiel en moeder van Kes (4) en Robin (bijna 6, 25 juli), allebei meisjes. Ik ben 37 jaar. Ik woon in de omgeving van Utrecht.
Ik hou erg van tuinieren en gelukkig heb ik een mooie tuin achter en een mooie tuin voor. Ik ben dus veel buiten. Daarnaast ben ik dol op koken, helaas heb ik niet van die familieleden die van een goede gastronomische maaltijd houden. Maar taart en gebak, dat gaat er bij allemaal wel in !
Ik ben altijd met van alles aan het knutselen, dus ook met voeding en zeker met gebak. Ik probeer zoveel mogelijk boekjes te vinden over aparte gebakjes en ik hou erg van taart-met-thema. Zoals een taart voor een zwemdiploma of omdat het vakantie is ofzo. Ik kan altijd wel een reden bedenken !
Nou was ik inmiddels wel wat uitgeknutseld met slagroom, chocolade en aardbei, dus ik was verheugd deze site te ontdekken. Echt jammer dat er niet meer reclame is over zulke producten, want ik had geen idee wat er allemaal is. De mogelijkheden zijn even exponentieel gegroeid, zeg !
Heb dus net 2 weken geleden en afgelopen week achter elkaar voor maar liefst 200 euro spulletjes ingekocht. Ja zo ben ik dus, obsessief tot en met als ik ergens warm voor loop. Dan moet ik ook meteen alles hebben. En dan heb ik me nog ingehouden.
Gelukkig heb ik een man die