1

Onderwerp: Heluppp!!!! Komt dit nog goed?????

Vanmiddag heb  ik twee taarten gemaakt. De eerste ging prima. Maar bij de tweede begon mijn fondant ineens te zweten\smelten als een gek. Dit gebeurde na dat ik een puzzelplaatje uit de vriezer erop had gelegd. Nu heb ik hem snel afgemaakt en terug in  de koelkast gezet... Komt het nog goed???Heb dit nog nooit meegemaakt.. Ik hoop het anders heb ik morgen een groot probleem ben ik bang... :S :S Wie kan me een antwoord geven?

2

Re: Heluppp!!!! Komt dit nog goed?????

Als het goed is droogt het vanzelf op.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Wat voor vulling zit er in? Als die niet in de koelkast hoeft, zou ik hem er op tijd (is uren van te voren) eruit halen. Des te sneller droogt-ie op...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

puzzelplaatjes hoeven toch niet in de vriezer??

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Bedankt voor jullie snelle reacties dames!!! Had het puzzelplaatje even in de vriezer gelegd voor de stevigheid...

6

owww sorry Marianne, vulling is BBR en Kersenvlaaivulling

7

tipseytaartje schreef:

hoeft niet, maar het is dan heel makkelijk over te brengen op de taart, even met een paletmesje onder je plastic mapje om het plaatje los van je mapje te krijgen  en je plaatst hem dan heel makkelijk in zijn geheel op de taart (zonder dat er allerlei kleine priegelstukjes loslaten en je die er weer bij moet friemelen :D)

Alles goed???? nee 3 fout

lune schreef:
tipseytaartje schreef:

hoeft niet, maar het is dan heel makkelijk over te brengen op de taart, even met een paletmesje onder je plastic mapje om het plaatje los van je mapje te krijgen  en je plaatst hem dan heel makkelijk in zijn geheel op de taart (zonder dat er allerlei kleine priegelstukjes loslaten en je die er weer bij moet friemelen :D)

ohwwwww. ok.... snap ik... dank je lune

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs