1

Onderwerp: Wat een drama :(

Wat een drama zeg......gisteren hartstikke ziek geworden, vandaag nog helemaal slap. Echt alles duurde 10x zo lang als anders en alles gaat dan ook niet zo als je wilt, maarja afbellen das ook weer wat... Ben blij dat hij af!!!
Bumba op herhaling, maar dan in kleine vorm

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLEMJCJJ.jpg

2

Re: Wat een drama :(

Nou zeg, het is er niet aan te zien hoor!!  Je hebt hem weer prachtig gemaakt!!

3

Ik zie alleen maar een hele leuke vrolijke Bumba stapel...hoop dat je snel weer opknapt ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Ik vind hem weer super hoor!!!! Beterschap nog steeds!!!! Ik mis wel je zandbak, maar die kon er waarschijnlijk niet meer bij. :thumb:

5

Hee, da's leuk, Bumba op een circusbal, origineel!
Ik vind 'm erg leuk :Y

Groetjes, Marielle

6

ers schreef:

Ik vind hem weer super hoor!!!! Beterschap nog steeds!!!! Ik mis wel je zandbak, maar die kon er waarschijnlijk niet meer bij. :thumb:

Nee dat klopt ja, de zandbak paste er niet echt meer bij, hoop niet dat ze het erg vinden..ze komen hem zo ophalen, dus hoor het zo.. Ga jij hem nu klein of groot maken?

7

Absoluut niet te zien dat je ziek was. Ik vind hem TOP. En nu lekker je bedje in.

8

mooi hoor :)

Groetjes Margreet

9

Knap gedaan zeg en beterschap gewenst

10

En dat is dan kleine vorm?? Gelukkig had je zelf nog vorm genoeg om een supertaart af te leveren!

lekker duurt het langst!

11

Super leuke taart! :thumb:  Niet te merken dat je je rot voelde!
Beterschap!!

12

ik vind 'm super leuk....... :thumb:
hopijk voel je je vandaag al weer wat beter....

13

Nou ik geloof best dat het een drama is als je ziek bent en zo`n taart moet maken. Maar je heb het harstikke goed gedaan. Ziet er :thumb: uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

O jee, wat balen dat je ziek bent en dan zo'n taart moet maken. Kan me voorstellen dat het dan niet allemaal soepltjes verloopt :S

Maar.... Je ziet het helemaal niet aan je prachtige taart, hoor!

15

Voel me gelukkig vandaag alweer een stuk beter, bedankt voor jullie lieve reacties :) Tijdens het maken van deze taart vroeg ik me steeds af waar ben ik mee bezig??! Wat vond ik hier nou leuk aan??! Voelde me ook zo slecht.. Maar toen ze hem kwamen halen en echt heel erg enthousiast waren, wist ik het ineens weer ;) Ze waren er super blij mee. En dan ben ik ook weer gelukkig :D Zo en nu weer gauw gaan bakken voor een sweet 16 stapel voor morgen..

16

Als je al zo presteerd als je ziek bent............wat een super mooie taart!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Hij ziet er super uit hoor!
Goed gedaan :thumb:

18

Super!!!!!!!!!!!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Aan je taart is het niet te zien, mooi geworden!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Maar het ziet er super uit!

21

Je er niets van dat je zo ziek was................ erg goed gelukt allemaal.Mooi stapeltje!

Groetjes Angelique

22

Mooi,mooi,mooi, waar haal je de fantasie vandaan!

grtz Elly