Onderwerp: kerstdag
Misschien wat heel vroeg,maar ik wil er tijdig bij zijn,wanneer komen de kerstspulletjes in de webwinkel of het suikeratelier of bij de taartenfee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kerstdag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien wat heel vroeg,maar ik wil er tijdig bij zijn,wanneer komen de kerstspulletjes in de webwinkel of het suikeratelier of bij de taartenfee?
ik dacht al klokken, kerstboompjes enzo gezien te hebben bij de taartenfee
Wat ik me kan herinneren van de vorige jaren is dat er vanaf september/oktober kerstpullen worden aangeboden hier en daar.
Kerst...
nou met dit K*&^^e weer lijkt het wel herfst/winter. Laat het dan ook maar meteen kerst zijn
zelfs ik (die zegt het hele jaar door wel van kerstliedjes te kunnen genieten) heb nog geen zin in kerst!
Herfst daarentegen: met dat weertje en de herfstcollecties kleding in de winkel dacht ik gisteren even: joepie, herfst (boswandelingen, frisse lucht, nazomerweertje)!
kristien, ik dacht dat we kerst-soulmates waren
maar ik heb ook al dat hefstige in mij nu... ik denk al aan halloween en aan laarzen en sjaals en knisperende oranje bladeren op de grond.... 't is omdat we nog geen warm weer gehad hebben denk ik.
Ik heb bij de Xenos alweer de kerst strooisels zien staan.
ik heb van de week al een kerstkrans gekocht bij het tuincentrum.Afgelopen kerst vond ik hem veels te duur maar ik was er helemaal weg van.En nu lagen er een paar in de rommelhoek voor eenderde van de prijs .En ja dan kan je hem niet laten liggen.
Voor mij is het mijn eerste kerst-bak-tijd,ik ben natuurlijk benieuwd naar alles wat met de kerst te maken heeft .Mijn meer-baktijd is begonnen voor 14 febr,de hartjesperiode,dan kwam pasen en nu kijk ik uit naar die kerstbaksels he .Ik heb mijn man verteld dat ik dan alles heb ........het is natuurlijk ook 'de feesttijd 'om echt je kunsten eens te tonen.
Kerst...
Hier ben ik het eigenlijk wel volledig mee eens!
Wilde kleren gaan kopen voor de zomer,
die toch eigenlijk wel tot en met oktober duurd...
Wat denk je?
Alle winterkleding en jassen, hangen allemaal al in de winkel!!
Schoenen...niets meer te vinden voor die kleintjes,
de laarzen staan er al vollop!!!
Vind het zo'n omgekeerde wereld:
in de winter koop je zomerkleding,
en in de zomer koop je winterkleding,
en dan maar hopen dat je de maat goed hebt,
anders is het of te klein, of als je ruim wilt kopen dan is het te groot..
Ik vind het een gekkenhuis!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kerstdag