Onderwerp: Taartjes 1, 2 en 3
Hier mijn eerste drie taarten.
De eerste taart was de bruidstaart voor mijn moeder die afgelopen 9 juli is getrouwd. Stapeltje van harten gevuld met bosvruchtenbavarois.

De tweede taart heb ik gemaakt omdat ik geslaagd ben voor mijn HBO opleiding Vrijetijdsmanagement. Ik vind hem er niet uitzien. Ik had haast en was inspiratieloos. Het idee was twee helften, een voor de jongens gevuld met koffiebavarois met bruine rum en chocoladefudge en een voor de meiden gevuld met baily'svulling en hazelnootcreme. Allebei de helften waren wel lekker maar het hele ding is niet om aan te zien.

De derde taart is wederom voor mijn moeder (mag ook wel, heb van hoor als cadeautje voor het slagen een echte superdeluxe kitchenaid gekregen!) Zij en haar man hebben afgelopen woensdag de sleutel van hun nieuwe huis gekregen en ik ga daar zo op visite met deze taart. Hij is gevuld met bokkenpootjesmousse en amaretto-botercreme.

Hier ben ik wel tevreden over. De vlinders zijn niet allemaal even mooi, maar het zijn de eerste vlinders en oefening baart vast kunst dus we gaan vrolijk verder!
Als ik terug ben van vakantie ga ik me wagen aan mijn eerste puzzeltaart. Mn vriendin haar kleintje wordt een jaar en ik ga een mooie poohtaart maken. Hopen dat het lukt!
Groetjes Anouk