Re: danseres op 1 been en winx. :)
Wauw, schitterend Wendy!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » danseres op 1 been en winx. :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, schitterend Wendy!!
Super mooi allebei!
pffff....wat een werk....mooi hoor!!! 
Mop, gelukkig nog net op tijd...
Was net nog bij je in de buurt... bij Bien. Zag onderweg de borden naar Boskoop en dacht: 'zal ik eeeeeven..." maar daar bleef het bij... Gezien het tijdstip waarop je post, was het geen probleem geweest...
Heb je nog gezwaaid naar me, toen ik met pech langs de weg stond??? Ik was dus wel bij Wendy geweest en het duurde heeeeeeel lang voordat ik weer thuis was na een kapotte versnellingsbak....
Maar goed: je had 'm al aangekondigd: wat een supermooie geboetseerde dames!!!!!!!! De danseres is superstoer en toch weer lief, en die Winx-dames vind ik helemaal geweldig. Inderdaad: erg mooi de ogen! En ik weet (een stukje van) het geheim van het blijven staan!!
Wederom schitterend... 
xxx
vind je danseres supermooi en winx is ongelooflijk. Heb je de taart aangepast aanje papiertje of je papiertje aangepast aan de taart
De taart aan het papiertje, alleen geel toegevoegd, de gele letters gingen zo lekker dat ik dacht, gewoon doorgaan met deze fondant dan maar.
Dus nog wet gele bloempjes erbij en het stond ook wel weer fris. 
Hoe hoe hoe hoe blijft ze staan.... is de vraag van vanavond
![]()
![]()
Gr Martine
nou, hier komt ie. 
Ik heb meteen bij het maken van haar been een rietje erin verwerkt.
Zo'n rietje dat bij een pakje zit, maar toevallig pas vrij lang stevige die over bleven, bij flesjes kinder drinken. Grappig genoeg is dat wel wat wiebelig, dus ze dansde echt een beetje. 
Wel eerst een stukje dowel gevuld met marsepein in de taart gestoken en daar het rietje weer in, dat was steviger, want ze viel zonder dat wel om hoor. 
Koenie schreef:Mop, gelukkig nog net op tijd...
Was net nog bij je in de buurt... bij Bien. Zag onderweg de borden naar Boskoop en dacht: 'zal ik eeeeeven..." maar daar bleef het bij... Gezien het tijdstip waarop je post, was het geen probleem geweest...
Heb je nog gezwaaid naar me, toen ik met pech langs de weg stond??? Ik was dus wel bij Wendy geweest en het duurde heeeeeeel lang voordat ik weer thuis was na een kapotte versnellingsbak....
Maar goed: je had 'm al aangekondigd: wat een supermooie geboetseerde dames!!!!!!!! De danseres is superstoer en toch weer lief, en die Winx-dames vind ik helemaal geweldig. Inderdaad: erg mooi de ogen! En ik weet (een stukje van) het geheim van het blijven staan!!
jeetje meid, wat balen zeg. 
Is het alweer gemaakt?
En koenie, volgende keer gewoon aanwippen hoor. 
Ik heb meteen bij het maken van haar been een rietje erin verwerkt.
Wel eerst een stukje dowel gevuld met marsepein in de taart gestoken en daar het rietje weer in, dat was steviger, want ze viel zonder dat wel om hoor.
Die ga ik onthouden
!!! Dat ik daar zelf niet opkom zeg, op die fantastische oplossingen 
Maar dit is een supermanier om dergelijke "wiebelige" dingen rechtop te hebben... en te houden 
Zo Wendy heeft ook weer lekker zitten kleien...:D
Leuk zijn ze geworden hoor, en die gezichtjes......pffffff..... knap hoor
maar wat een werk he voor iets wat toch weer sh*t word.........:lol:
Echt weer mooie Wendy taarten. Super.
Groetjes Natascha
tjonge dat je het toch voor elkaar gekregen hebt!!!! OP EEN BEEN!!!!!!
super nooit gedacht dat het kon!!!!!!
je winxjes zijn ook geweldig!
leuk bijpassend onderbord weer.
Saskia
Twee supermooie taarten! Ik vind dat boetseren toch altijd zo knap! Tot nu toe is puzzelen meer mijn ding, waag me maar niet aan het boetseren..
Wauw hoe krijg je het voor elkaar. Zo op
Het danseresje vind ik echt heel erg cool!! De andere dametjes zijn ook, uiteraard, weer sprekend!!
Knap zeg die danseres!! En de winx is ook heel mooi geworden !
Heeel gaaf allebei!! 
Die danseres....:S Wat gaaf dat ze blijft staan!! 
Heel erg mooi allebei!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » danseres op 1 been en winx. :)