1

Onderwerp: Hoi allemaal

Hoi allemaal,

Binnenkort ga ik trouwen en leek het mij leuk om mijn eigen bruidstaart te maken. Al googelend kwam ik deze super leuke site tegen met zoveel heerlijke taarten!! Ik hoop dat het me gaat lukken een net zo mooie taart te maken zoals ik in de fotogalerie heb gezien. Daarbij zal ik waarschijnlijk veel vragen aan jullie gaan stellen en hopen dat ik niet in de stress schiet :grr: en dat ik op jullie tips kan rekenen :o

Groetjes,
Fouzia

2

Re: Hoi allemaal

Hoi,
Welkom op dit leuke en gezellige forum!

Leuk dat je gaat trouwen, en leuk dat je je eigen bruidstaart wil gaan maken!  :thumb:

Weet zeker dat het je gaat lukken hoor!
Zoeken kan je via de zoekfunctie doen, en kom je er niet uit,
stel dan gewoon je vragen in de goeie rubrieken!

Misschien is het handig als je even bovenin de balk 'Vind elkaar' kijkt,
dan kan je zien wie er in de buurt van je woont, en misschien kan je dan een keertje een workshop doen, dan weet je gelijk de basis...wordt je wsl minder stresserig van!!  :D

En veel oefenen, h

3

Dank je wel, tis idd een heerlijke (letterlijk en figuurlijk) forum! Als ik al die lekkere cakejes, taarten, koekjes etc zie dan kan ik niet wachten om te beginnen.

Oefenen zal ik tot ik erbij neerval (zal mijn aanstaande minder vinden :D ).

hoihoi! Welkom op dit gewellige forum! Geweldig dat je je eigen bruidstaart gaat maken!! Gewon al je vragen stellen hoor, zou zonde zijn als je taart net niet wordt zoals je m zou willen!!!
succes en ik ben erg benieuwd naar je creaties!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

tipseytaartje schreef:

hoihoi! Welkom op dit gewellige forum! Geweldig dat je je eigen bruidstaart gaat maken!! Gewon al je vragen stellen hoor, zou zonde zijn als je taart net niet wordt zoals je m zou willen!!!
succes en ik ben erg benieuwd naar je creaties!!

In mijn hoofd heb ik de taart al helemaal ontworpen :o

Dank je wel!

6

welkom op dit leuke en zeeeeer verslavende forum!
Opgelet voor het virus ... :lol:

xxx

7

Welkom op dit zeer verslavende forum...die bruidstaart van je gaat je echt wel lukken...ga alvast lekker oefenen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl