Onderwerp: Bliksem 3D, mini bolletjes en Hello Kitty
Weer eens een bestelling voor een 3D bliksem voor een klasgenootje van de jongste, hij kwam ook zelf mee om de taart te halen, heerlijk die koppies als ze HUN taart zien

Wat ook leuk is dat als je de volgende ochtend je meisje naar school brengt een moeder in een overvolle klas roept: Bien, je taart was heerlijk!! Betere reclame is er niet toch?
Gisteren was het weer schoonmaakavond op school, dus ja, wel wat lekkers meenemen natuurlijk. Niet veel bijzonders, het ging meer om de smaak. Chocobiscuit met choco creme met hazelnoten en chocoflakes.

Vandaag was Jol nog even op de koffie en daarna even gezellig samen naar Planet Cake. Heb je niets te doen dan, vroeg ze nog. Ach, heb nog een taartje die vanmiddag klaar moet zijn, maar dat doe ik wel als ik terug kom. Toen ze me afzette was ze nog steeds verbaasd dat ik zo rustig was en ik had de grootste lol dat ik haar binnen een half uur al een sms kon sturen dat het puzzelplaatje af was. Wilde hem zo graag plaatsen Jolanda, alleen maar zodat je aan de tijd kon zien hoe laat (vroeg) ik klaar was, moest mijn camera op de oplader!?!?! Maarre zoals je nu kan zien Jolan, zo'n moeilijk taartje was het niet.
Maar goed, iemand neemt afscheid van juf Kitty

)