Re: gepikt van iemand van t forum
ik ben een beetje naar het kijken daar zulke taarten omdat ik er ook 2 ga maken.
maar het lijkt me juist een grappig plan om er een plastic babytje in te doen tijdens het vullen haha!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gepikt van iemand van t forum
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben een beetje naar het kijken daar zulke taarten omdat ik er ook 2 ga maken.
maar het lijkt me juist een grappig plan om er een plastic babytje in te doen tijdens het vullen haha!!
mooi gedaan!!!!
Had ik maar zo'n strakke buik gehad toen ik zwanger was 
Ik vind m super!! Ben net begonnen met taarten maar eh.. deze wil ik wel erg graag een keer proberen!! Komen nogal wat baby's aan in de omgeving
Is hier ook een "How-to" van te verkrijgen????
Ik vind m super!! Ben net begonnen met taarten maar eh.. deze wil ik wel erg graag een keer proberen!! Komen nogal wat baby's aan in de omgeving
Is hier ook een "How-to" van te verkrijgen????
Hijs heel simpel hoor! gewoon een bolletje vullen en bekleden met huidskleur (navel met een baltool in vorm drukken) en twee kleine bolletjes (of zoals ik heb gedaan twee keer een ovensouflevormpje bakken en bijsnijden tot twee bolletjes) vullen en insmeren met bijvoorbeeld botercreme. in positie met de buik zetten en twee huidskleur balletjes draaien en op de kleine bolletjes pllaatsen als tepels. Hierna rol je een grote gekleurde lap marsepein uit en drukt er bijv. bloemetjes of ander motiefje in, beetje de maat van de lap inschatten en over deboobs en half over de buik leggen met hier en daar een plooi! veel plezier!
groetjes joyce
Ontzettend leuk gedaan!!!
Bedankt Sjoosie, ga na mijn vakantie dit maar eens proberen!! Hoe krijg ik huidskleur..? Is daar aparte kleurstof voor of wordt dit kliederen met kleurstof haha
heel erg leuk geworden 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gepikt van iemand van t forum