1 Laatst bewerkt door Carin (14-07-2008 20:20)

Onderwerp: Topsy Turvy drama

Hij moest lekker bont worden, dus ik heb alledrie de taarten nogal kleurrijk gemaakt met kitscherige versieringen :D.

Of het nou kwam door het scheve, door het feit dat ik de taarten in de plastic zakken heb laten ontdooien :grr: (dom dom dom, gewoon vergeten uit de zakken te halen :o), door het warme weer of door iets anders, of misschien wel door allemaal, in ieder geval ging hij smelten als een gek. Er lagen hele plassen plakkende prut op de onderplaat :s en je zag giga sneden over de taart lopen, zo ook over het engeltje heen, die werd gewoon onthoofd :s.
Een ervaring rijker ben ik nu dus: voor het eerst in mijn leven had ik een smeltende taart. Nou, ik kan jullie verzekeren, die ervaring had ik graag gemist ;)

Geen succes dus.

Tot overmaat van ramp vond ik de taarten niet lekker :|. Iedereen vond ze lekker, althans dat zei men :lol:, maar ikke dus niet :nooo. Maar ja, ik ben nogal "van de vullingen" en dat kon bij deze uiteraard niet. Ik ben gewend om een taart minimaal 4 keer te vullen met "ietswat royaals" :D maar in deze zat alleen maar

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Re: Topsy Turvy drama

Hoi,

Op de foto ziet je taart er toch nog goed uit hoor! Jammer dat je er zoveel pech mee had.

3

Ondanks alle ellende ziet ie er toch fantastisch uit!!!
Ik doe het je niet na hoor!!!! :thumb:

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

4

saskiahuisman schreef:

Op de foto ziet je taart er toch nog goed uit hoor

De foto is gemaakt 's morgens, 5 minuten na het opbouwen :D

Groetjes, Carin

Toxh onadanks alle problemen vind ik het een mooie taart hoor. En ja smaken verschillen. Ik ben ook van de vullingen en vind alleen jam met creme niet zo lekker.

6

Wat zal jij ontzettend gebaald hebben! Net na het opbouwen ziet het er nog goed uit. Je kunt wel zien dat het engeltje glanst. Jammer dat je de roosjes niet zo goed kunt zien. Smelten de sparkles trouwens ook? Ik heb wel eens ergens gelezen dat je wat suikerklontjes in de zak/doos kunt doen, die absorberen het vocht. Misschien standaard erbij doen?
Het bonte is in ieder geval erg goed gelukt :-) Ik vind het erg leuk!

groeten Annemieke
Cake It

7

Weet je zeker dat het geen ijstaart is :D  :lol:

Nee effe zonder dollen...vind het er onwijs leuk uit zien...toch zie je hier en daar dat er bling bling op zit hoor...en de vulling...tja...persoonlijk ben ik ook van de vulling...vooral lekker royaal ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Ik blijf 'm super vinden! Enne ..... ik vond 'm toch best lekker hoor! ;)

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

9

hij is voor de instorting in ieder geval mooi geweest, de foto bewijst dt toch maar lekker. :D

10 Laatst bewerkt door Carin (14-07-2008 22:56)

Annemieke schreef:

Smelten de sparkles trouwens ook?

Nou... ze smolten niet... niet zijzelf zeg maar... maar er liepen straaltjes ("beekjes" zei mijn lief :lol:) van de taart af en de sparkles liepen gewoon mee :s.
Ach, de plasjes prut lagen in ieder geval mooi te glimmen op de plaat :s :D :lol:

Die suikerklontjes trouwens, die ga ik de volgende keer als (áls... :D) ik een risicovolle taart maak gewoon proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Maar ik vrees dat dit een heel leerzaam leermomentje geweest is :lol:

Groetjes, Carin

11

Hij is leuk! ook leuk om een het engeltje te zien!

12

Nou Carin, van je ellende is gelukkig hier niks te zien. Het is een schitterende topsy.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

glashill schreef:

Ik blijf 'm super vinden! Enne ..... ik vond 'm toch best lekker hoor! wink

Sluit ik me bij aan, ik vond hem ook lekker! ookal at ik hem dan niet op;)
ik vind hem trouwens toch wel heel erg leuk ondanks dat ik zei dat ik niet zo van die topsy turvy's ben:Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Wat balen dat ie smolt!
Gelukkig kunnen we nog zien hoe ie was en hij was prachtig!!!!

15

O wat zal jij gebaald hebben!!! Hij is prachtig op de foto!!! Zo moet je hem maar in herinnering houden :)

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

16 Laatst bewerkt door mariska (15-07-2008 11:47)

Carin, ik heb ook een topsy gemaakt en deze van binnen uitgehold, dan kan er toch lekker veeeeeeel vulling in (ja ik ben precies als jij, ik hou ook van veel lekkers tussen de taart, hihi) ik zal even plaatje zetten

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6EVRCYVQ.jpg

zoals je ziet "zakt"hij iets uit (zijkant wordt boller) maar de gehele verdieping zit vol citroenkwarktaart vulling en alleen de onder en buitenkant zijn van cake

Taart-toedeloe, Maris
Zoals je het taartje thuis bakt, bak je hem nergens!

17

Hij ziet er op de foto in ieder geval wel super uit!
Zo te zien heb je flitser gebruikt?Dan flits je de glitter weg.

18

Prachtig zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Lang leve de foto's :)

Je taartje zag er schitterend uit :Y
Wat jammer dat je dat moest meemaken :(
Hopelijk was het de eerste maar ook de laatste keer!

xxx

20

Jammer dat het met ontdooien zo mis is gegaan :S
De taart ziet er schitterend uit :Y

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

21

wat een drama zeg..... gelukkig wel nog een foto voor het instorten en daar zie ik een hele leuke taart!

22

Toch zie ik het niet hoor, dat hij is gaan smelten! Ziet er nog goed uit hoor!
Maar het smeltdrama ken ik ;)

23

Wat een drama! Maar op deze foto ziet ie er nog goed uit! Ik vind het leuke kleuren. Ben stiekem wel benieuwd hoe het drama eruit zag...

Groetjes Sandra

24

SandraV schreef:

op deze foto ziet ie er nog goed uit! ... Ben stiekem wel benieuwd hoe het drama eruit zag...

:lol: dáár heb ik natuurlijk geen foto van gemaakt :lol:

Groetjes, Carin

25

O o o wat een drama... dat soort dingen zijn gewoon vreselijk! Al je prachtige werk, en dan gebeurt zoiets... bah bah bah! Misschien smaakte hij gewoon niet door je verdriet...  blijf maar vooral naar de foto kijken, want die is prachtig!! Echt een supertopsy!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me