26

Re: Mijn taarten van de afgelopen week!

Wauw, wat een leuke taarten heb je gemaakt!
Die Cars... wat een werk al die vlakjes! Maar prachtig.

27

ooo wat een supertaarten zeg, Heel erg mooi :thumb:

28

wauw, ze zien er allemaal stuk voor stuk prachtig er uit zeg, zo mooi!!!

29

jeetje he wat een super mooie taarten

30

Tjeeeee da's een hele serie heeele mooie taarten!!!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

31

Karen75 schreef:
Sarakim schreef:

Ik moet voor volgende week een kasteeltaart maken voor een bruiloft maar heb hem ook niet meer gemaakt sinds T&T...hoe heb je dat nou eigenlijk gedaan met de torens dan?

hotelcake gekocht en gesneden op maat afgesmeerd en bekleed. zijn lekkere stevige caken en blijft beter staan dan biscuit!

Dank je voor de tip. Echt de zenuwen gieren nu al een tijdje door mijn lijf voor die hele opdracht (=eerste echte opdracht).
E

32

Sarakim schreef:
Karen75 schreef:
Sarakim schreef:

Ik moet voor volgende week een kasteeltaart maken voor een bruiloft maar heb hem ook niet meer gemaakt sinds T&T...hoe heb je dat nou eigenlijk gedaan met de torens dan?

hotelcake gekocht en gesneden op maat afgesmeerd en bekleed. zijn lekkere stevige caken en blijft beter staan dan biscuit!

Dank je voor de tip. Echt de zenuwen gieren nu al een tijdje door mijn lijf voor die hele opdracht (=eerste echte opdracht).
E

33

Prachtige taarten, stuk voor stuk :Y

xxx

34

He karen, gave taarten meid! Die Bumbataart is van een bekende van me.
Die wilde zo graag een taart zoals ik ze maakte. Heb toen natuurlijk jou adres doorgegeven aangezien ze in gouda woont ;)
Geloof dat ze mijn naam nog had genoemd, maar je wist niet wie ik was.
Babs dus ;)

35 Laatst bewerkt door Karen75 (16-07-2008 12:59)

Babs schreef:

Die wilde zo graag een taart zoals ik ze maakte. Heb toen natuurlijk jou adres doorgegeven aangezien ze in gouda woont ;)
Babs dus ;)

Haha oohh heb JIJ mijn adres doorgegeven ze had het over iemand uit woerden??!!!
Leuk dat je mijn adres hebt gegeven, was heel grappig wat hun dochter heet ook Yente net als de mijne alleen schrijf je bij ons Jente.

Maar nu is het mysterie ontrafelt ik was al ZO benieuwd wie mijn naam genoemd had, want het zei me niks ze zei dat het wel iemand was die ook met taarten bezig is.

Maar bedankt meid want ik heb er weer een klant bij!

heb je bumba trouwens "live"gezien of was je daar niet?!

36

Karen75 schreef:
Babs schreef:

Babs dus ;)

Haha oohh heb JIJ mijn adres doorgegeven ze had het over iemand uit woerden??!!!
Leuk dat je mijn adres hebt gegeven, was heel grappig wat hun dochter heet ook Yente net als de mijne alleen schrijf je bij ons Jente.

Maar nu is het mysterie ontrafelt ik was al ZO benieuwd wie mijn naam genoemd had, want het zei me niks ze zei dat het wel iemand was die ook met taarten bezig is.

Hahhah, wat leuk he zo'n klein wereldje ;)
Ik heb helaas je taart niet life gezien, maar mijn beste vriendinnetje dus wel.
Het is een vriendin van haar die bij jou besteld heeft dus. Ik ken haar ook, van onze staptijd. Ben namelijk regelmatig in Gouda op stap geweest. Nou ja in de kroeg dan he ;)
Hoe ze nou aan woerden komt???? Daar wonen mijn schoonouders namelijk???
Misschien heeft ze ergens de klokken horen luiden, maar niet geweten waar de klepel hing ofzo. Heb haar zelf ook al heeeeel lang niet gesproken. Nou ja doet er ook niet toe, het is dus via via gegaan. Mijn vriendin vroeg dus aan mij of ik niet een taart voor haar vriendin kon maken, en ik vond het een veel beter idee als ze dus jou site zou doorgeven. Dus dat was het verhaal.
Heb vanmorgen mijn vriendin aan de telefoon en die zei dat ze een heerlijks tukje van je taart had geproefd, en dat ze er ook over na zat te denken om het bij jou te bestellen de volgende keer. Tja waalwijk is gewoon te ver weg he ;)
Erg grappig!

37

Babs schreef:
Karen75 schreef:
Babs schreef:

Babs dus ;)

Hahhah, wat leuk he zo'n klein wereldje ;)
Ik heb helaas je taart niet life gezien, maar mijn beste vriendinnetje dus wel.
Het is een vriendin van haar die bij jou besteld heeft dus. Ik ken haar ook, van onze staptijd. Ben namelijk regelmatig in Gouda op stap geweest. Nou ja in de kroeg dan he ;)
Hoe ze nou aan woerden komt???? Daar wonen mijn schoonouders namelijk???
Misschien heeft ze ergens de klokken horen luiden, maar niet geweten waar de klepel hing ofzo. Heb haar zelf ook al heeeeel lang niet gesproken. Nou ja doet er ook niet toe, het is dus via via gegaan. Mijn vriendin vroeg dus aan mij of ik niet een taart voor haar vriendin kon maken, en ik vond het een veel beter idee als ze dus jou site zou doorgeven. Dus dat was het verhaal.
Heb vanmorgen mijn vriendin aan de telefoon en die zei dat ze een heerlijks tukje van je taart had geproefd, en dat ze er ook over na zat te denken om het bij jou te bestellen de volgende keer. Tja waalwijk is gewoon te ver weg he ;)
Erg grappig!

jammer dat jij mijn taart niet live gezien hebt, hoewel de taart niet heel bijzonder was hoor maar wel gewoon leuk zeg maar ;)
maakt ook niet uit, dat het een beetje vaag verhaal was, ik was het alweer vergeten tot ik jou post zag.

en ik maak met alle liefde een taart voor je vriendin hoor, en dan is het balen voor jou dat waalwijk ver weg is, maar als ik ooit nog aanvragen voor jou buurt krijg dan stuur ik ze naar jou!

38

Wow wat een supermooie taarten zeg! Ben benieuwd of ik ooit ook zo goed word....
Mooie puzzels ook. Ik heb gister voor het eerst twee plaatjes gepuzzeld, heeeeeeeel eenvoudige, maar die vond ik al erg moeilijk, maar dan zo'n disneyplaatje....wow!

En wat een waanzinnige productie. Ikzelf ben opzoek naar excusen om een taart te bakken... :D

Groetjes van Karin

39

Ze zijn allemaal heel erg leuk en mooi geworden. Wat een produktie :D

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

40

Dat zijn der nog al wat en ik kan niet anders zeggen dan "schitterend'' !!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

41

Allemaal stuk voor stuk hardstikke mooie taarten,vind cars ook gaaf op een geblokte taart,staat gaaf!
Verder weer heel goed gepuzzeld,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

42

Stuk voor stuk mooie taarten!

Berichten [ 26 tot 42 van 42 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn taarten van de afgelopen week!