1 Laatst bewerkt door wendy (14-07-2008 22:15)

Onderwerp: danseres op 1 been en winx. :)

En een danseres op 1 been, dat tart best wel de zwaartekracht, maar het lukte en ik vind haar erg leuk. :D
Hij paste ook echt bij judith, die gek is op dansen, maar niet van roze en tuttig houd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DBCGPTXJ.jpg
stoer en moderne dans dus. :)

Ook twee winx popjes, dit keer bloom en flora, blijft moeilijk. :S
De ogen dit keer geschilderd, dank je tom poes voor de tip bij dora, nu meteen gebruikt. :D Vind het zelf wel mooi ook. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SWLWD4ZW.jpg

O, oeps, sorry koen meis, bijna vergeten, maar het is wel wat saai. aardbei en vanille dit keer. ;)

2

Re: danseres op 1 been en winx. :)

Daar zijn de dames! Ik was er wel erg benieuwd naar hoor! Ze zijn prachtig, allemaal!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

De winxladies zijn erg lief en het meisje gaat helemaal weg zijn van het danseresje !

4

vind je danseres supermooi en winx is ongelooflijk. Heb je de taart aangepast aanje papiertje of je papiertje aangepast aan de taart :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

wat een mooie meisjes heb je geboetseerd! Hoe blijft die bovenste op de taart staan? Zit er spaghetti door het hele lijfje??
Echt weer supermooi.... it's a wendy's!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

en hoe blijft mevrouw tart de zwaartekracht dan wel staan?
De winx ga ik dus niet laten zien hier aan het bijna 5 jarige thuisfront, dan wijzigt glittermegamindy ineens in winx.....en dat ga ik je nevernooit nadoen.
super gedaan

Alles goed???? nee 3 fout

7

Hoe hoe hoe hoe blijft ze staan.... is de vraag van vanavond :D :D :D

Ik vind alle dames super goed, zowel de winx dames ( volgens mij STELLA en bloom *);)
als het danseresje.

Dat schilderen van de oogjes ziet er inderdaad goed uit, ga ik ook nog eens een keer proberen denk ik... ( zal er dan wel eruit zien als doorgelopen mascara bij mij maar wie weet :D :S)

Gr Martine

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

8

Mop, gelukkig nog net op tijd... ;)

Was net nog bij je in de buurt... bij Bien. Zag onderweg de borden naar Boskoop en dacht: 'zal ik eeeeeven..." maar daar bleef het bij... Gezien het tijdstip waarop je post, was het geen probleem geweest... :lol:

Twee mooie taarten. Twee taarten die je laat schitteren door hun prachtige decoraties. De drie dames moeten natuurlijk HET werk doen, maar dat je daarom gekozen hebt voor een 'rustige' (ja ja, je snapt me wel) ondergrond vind ik heel leuk.

Drie prachtige dametjes, trouwens... alsof ze zo uit speelgoedland over zijn komen vliegen om jouw taart op te luisteren.

Moest stiekumpjes lachen om de beenwarmers... die schijnen weer helemaal hot te zijn. Op school lopen ze er alweer volop mee, ja... zelfs met dit weer. En dan natuurlijk een kort rokje erboven. Hoog 'Britney Spears'-gehalte, de mode van nu...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Wat een geweldige taarten weer en dat zoiets blijft staan dansen?
Dat vraagt volgens mij iedereen zich af :)
Heel leuk gedaan,beide zijn weer top.
Volgens mij val ik iedere keer in herhaling bij elke taart van jou hand.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Prachtig, de dames zijn super!

11

Ze zijn allebei heel erg leuk. De meisjes zijn geweldig geboetseerd!

12

Jemig wat gaaf. Dat ze zo mooi kan blijven staan. Je winx meiden zijn ook super. Mijn complimenten weer.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

Fantastische taarten!!! Vind de danseres helemaal top!
Groetjes, Monique

14

WAUW......!!!!!!!
ik ben sprakeloos...... ;)

15

Oh oh oh, wat laat je me toch iedere keer verbazen??? Wat heb je weer prachtige dames geboetseerd enne..die blonde is inderdaad Stella. Vind de eerste verders prachtig aangekleed, zo mooi bij het onderbord en die 2e, de bloemetjes passen precies bij de meiden, rustig maar past perfect.

Hoog forumgehalte gisterenavond, Jolanda bij jou, Koenie bij mij, Jolanda was ook nog op weg naar mij maar is helaas langs de kant van de weg gestrand. Enne nog de groetjes terug natuurlijk!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Hoi,

Wat een vrolijke taarten zeg, ik vind vooral je 2e taart erg leuk.
Mijn dochter van 8 jaar vindt de Winx poppetjes goed gelukt, ik ook trouwens!

17

ooo Wendy wat een kunstwerken, en die danseres geweldig :thumb: :thumb:

Wat een geweldige poppetjes zeg. En knap dat je de danseres zo kunt laten staan. Heel mooi allemaal

19

Wat een prestatie weer, zoooooooooooooo mooi!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

20

Prachtig weer! Ik vraag me steeds af hoe je dat boetseren zo kunt!
En of ik ooit iets lijkends zou kunnen produceren... :S

000000000000000000000000000000gggggggbbbb,,//..mmmtttttttttt888bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb  c433n   

Mijn zoon wilde ook even "lettertjes maken" en vind de "poppetjes" heel mooi.

21

O, ze zijn leuk!!
Weer een beetje anders dan wat we gewend zijn van jou, ik vind ze leuk, hoor!! :thumb:

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

22

hoe doe je dat nu weer??? dat is echt straf. Ik durf nog geen paardje of koe op 4 poten laten staan :D

en Flora is er niet bij, 't is Stella. Ja de winx periode is hier een beetje voorbij maar ik weet het toch nog wel hoor. :P

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

23

Wauw, mooi geboetseerd zeg :Y
Twee kusnstwerkjes weer! En ik ben ook zeer benieuwd hoe het danseresje zo blijft staan!

24

Wendy meid...ze zijn beide schitterend...zo leuk...en mooi geboetseerd..echte meiden taarten ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

zohe wauw die winxsmeiden zijn moooooooi !!!!
en dat grietje op 1 been top, ik vind het een ramp maar het is jou goed gelukt!