1

Onderwerp: Hoe krijg ik een strakke schoen?

Ik heb getracht zo'n leuk slipperschoentje te maken, alleen krijg ik de neus niet mooi glad. Ziet er nu uit of iemand er met te grote voeten al vijf jaar op loopt te shoppen :D. Ik zie hier op het forum allemaal van die mooi glimmende neuzen, dus dat moet toch beter kunnen.

Ik heb de neus nu laten drogen met een prop cellofaan erin. Heeft iemand de gouden tip?

2

Re: Hoe krijg ik een strakke schoen?

Die watten, maar dan geen watten, die vaak in kinderspeelgoed zitten. Hoe het heet weet ik niet. Je kan het geloof ik bij de Hema kopen. Mijn schoonzus maakt vilten ballen en zij gebruikt het om ze te vullen. Ik gebruik dat spul om marsepeindingen op te vullen tijdens het drogen.
Cellofaan is als je er een prop van maakt erg "hoekig" en dat zie je als putjes terug in je decoratie :s

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ja, dat weet ik. Sterker nog, ik heb het in huis! Ben ook even helemaal de naam kwijt, maar ik heb het ook bij de Hema vandaan. Ga vanavond meteen aan de slag!

Bedankt!

4

Je kan ook filterwatten (voor het aquarium) gebruiken, dit is ook voedselveilig want anders zouden mijn zeer gevoelige tropische visjes al lang in de vissenhemel zijn. Het is bij de meeste dierenspeciaalzaken en tuincentra te koop en kost echt niet veel.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

5

Dat is ook een goeie.  Ik zat zelf al te denken om die fiberfill watten (ik weet de naam weer), voorzichtig te omwikkelen met zilverfolie en dit in te smeren met crisco, zodat het niet vast plakt. Dat lijkt mij ook voedselveilig.