1 Laatst bewerkt door Karen75 (14-07-2008 12:16)

Onderwerp: Mijn taarten van de afgelopen week!

Een megagrote geboetseerde Bliksem, ze wilden een hele grote auto erop... ik vond het tricky en heb hem echt pas 's morgens op de taart gezet.. bliksem woog namelijk 270 gram(!!!) de taart was niet naar mijn zin, die racevlag vond ik een drama om erop te krijgen, maar de moeder van Justin was helemaal blij en vond me te perfectionistisch :o

gevuld met slagroom met verse aardbeien en aardbeienjam
http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/geboetseerd/carsjustin.jpg

Een prinsessenkasteel voor mijn buurmeisje Thirsa, helaas geen mooie foto, want ik had wel mooie foto's en daar stond een 5 op ipv een 6.....

gevuld met aardbeienjam en aardbeienbavarois.

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/3dtaarten/kasteelthirsa.jpg

en een draak op een kasteel, superleuk om nog eens te maken, al is het met cake en taart wel heeeeel anders dan met piepschuim :D

gevuld met bokkepootjesslagroom op een dun laagje crispy chocolade en chocolademouse.

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/3dtaarten/kasteeloscar.jpg

Bumba voor Yente, gevuld met aarbeienjam en aardbeienbavarois
http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/puzzelplaat/BumbaYente.jpg

En sneeuwwitje voor Steffie, ik vond haar zo moeilijk om te maken, maar uiteindelijk is ze toch wel leuk geworden, ik moet een soort van wennen aan mijn eigen creaties ...

gevuld met 2 lagen chococreme en een laagje crispy chocola.

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/puzzelplaat/sneeuwwitje.jpg

2

Re: Mijn taarten van de afgelopen week!

Meid, meid, meid, je had het aantal taarten voor deze week al aangekondigd, maar dit zijn niet de makkelijkste! Al die ruitjes onder Bliksem, prinsessenkasteel compleet met torens, ridderkasteel met draak (ben benieuwd naar hoe lang je nu bezig bent geweest met alles, ook ik heb 'm alleen nog maar bij T&T gemaakt) en dan ook nog 2 mooie puzzels......... Uitrusten mag!!!!! Dat heb je verdiend.

Groet, Jolanda

3

Zo, dat is een hele taartenparade en stuk voor stuk zijn ze mooi, wat een werk. Even lekker in het zonnetje zitten maar en uitrusten!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Het zijn echt stuk voor stuk prachtige taarten zeg!!! Zowel het meiden- als het jongenskasteel vind ik geweldig! Goed gedaan :thumb:

5

Jol321 schreef:

Meid, meid, meid, je had het aantal taarten voor deze week al aangekondigd, maar dit zijn niet de makkelijkste! Al die ruitjes onder Bliksem, prinsessenkasteel compleet met torens, ridderkasteel met draak (ben benieuwd naar hoe lang je nu bezig bent geweest met alles, ook ik heb 'm alleen nog maar bij T&T gemaakt) en dan ook nog 2 mooie puzzels......... Uitrusten mag!!!!! Dat heb je verdiend.

ik ben met het kasteel bekleden en afmaken, 2 uur bezig geweest, de draak ook zo'n uurtje, en dan bakken en afsmeren dus het viel wel mee, nu moet ik zeggen dat ik meer had gewild maar ik viel echt bijna om van vermoeidheid het was de laatste taart die ik afmaakte zatedag avond en ik k

6

Ik moet voor volgende week een kasteeltaart maken voor een bruiloft maar heb hem ook niet meer gemaakt sinds T&T...hoe heb je dat nou eigenlijk gedaan met de torens dan?

7

Sarakim schreef:

Ik moet voor volgende week een kasteeltaart maken voor een bruiloft maar heb hem ook niet meer gemaakt sinds T&T...hoe heb je dat nou eigenlijk gedaan met de torens dan?

hotelcake gekocht en gesneden op maat afgesmeerd en bekleed. zijn lekkere stevige caken en blijft beter staan dan biscuit!

8

Jeetje, wat een supertaarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Nou, nou zeg, wat ben jij druk geweest. Stuk voor stuk plaatjes van taarten hoor! Ik vind de racevlag juist wel heel mooi! Heel mooi gemaakt allemaal!
Groetjes, Monique

Jeetje, wat een hoop taarten heb je gemaakt en nog allemaal super mooi ook.

Ziet er allemaal zo :thumb: uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

12

Karen75 schreef:
Jol321 schreef:

ik ben met het kasteel bekleden en afmaken, 2 uur bezig geweest, de draak ook zo'n uurtje, en dan bakken en afsmeren dus het viel wel mee, nu moet ik zeggen dat ik meer had gewild maar ik viel echt bijna om van vermoeidheid het was de laatste taart die ik afmaakte zatedag avond en ik k

Groet, Jolanda

13

Wauw wat een taarten joh. Schitterend gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Wat een ontzettend mooie taarten zeg!!!

15

Jol321 schreef:
Karen75 schreef:
Jol321 schreef:

16

Nee niet helemaal waar: je gaat zelfs in je vakantie (bij iemand anders) bakken voor je eigen kind, toch?? Ik zal er ook aan moeten geloven hoor, mijn middelste is op 9 aug. jarig en roept ook "je gaat voor mij toch ook wel een taart maken, h

Groet, Jolanda

17

Zo wat een prachtige taarten!
Vind je Carstaart juist hartstikke leuk zo met die ruitjes/vlag!

18

Jol321 schreef:

Nee niet helemaal waar: je gaat zelfs in je vakantie (bij iemand anders) bakken voor je eigen kind, toch?? Ik zal er ook aan moeten geloven hoor, mijn middelste is op 9 aug. jarig en roept ook "je gaat voor mij toch ook wel een taart maken, h

19

Karen75 schreef:

en hoe ga je het oplossen met je middelste?! Op vakantie bakken?!

Ik weet het nog niet. In de caravan bakken en alles mee lijkt me niet zo'n goed plan (dan heb ik de hele camping aan mijn deur voor verzoeken....), dus ik vrees dat ik een of twee dagen naar huis "moet"

Groet, Jolanda

20

Jol321 schreef:
Karen75 schreef:

en hoe ga je het oplossen met je middelste?! Op vakantie bakken?!

Ik weet het nog niet. In de caravan bakken en alles mee lijkt me niet zo'n goed plan (dan heb ik de hele camping aan mijn deur voor verzoeken....), dus ik vrees dat ik een of twee dagen naar huis "moet"

kun je geen bakster in de buurt regelen net als ik deed?!

21

Jeetje mina!!!

Wat een super mooie taarten! Die bliksem is gaaf zeg!
Nee eigenlijk..............................ze zijn allemaal gaaf!:Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

22

Mooie taarten! Kan er niks anders van maken...;)

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

23

Zo zeg, wat heb jij veel taarten gemaakt zeg! Allemaal harstikke mooi zeg, heel mooi gepuzzeld! En je kastelen zijn ook super :Y

24

Pfoe wat een produktie! Geweldig. En ze zijn stuk voor stuk hartstikke mooi. Die finish vlag vind ik er ook heel goed uitzien en die Sneeuwwitje. Mijn complimenten hoor! Ik hoop dat ik ooit ook van die mooie taarten kan maken. Oefening baart kunst, maar niet iedereen is even handig. Jij wel, dat blijkt!
Groetjes en nog meer bakplezier,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

25

WAUW...wat een mega productie...en nog niet eens zo makkelijk om te maken...ze zijn super :thumb: ...en nu een beetje bijkomen van al die taarten...oh nee...je moest er nog een aantal maken toch?...nou ja...daarna dan maar ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Berichten [ 1 tot 25 van 42 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn taarten van de afgelopen week!