1 Laatst bewerkt door Gerrit (14-07-2008 07:31)

Onderwerp: Welkom thuis

Mijn zus, zwager en de kids komen morgen terug van vakantie en daar hoort taart bij. Of te wel, ik heb nieuwe spulletjes gekocht en zocht een reden om een taart te maken!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZAGGKJVT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMMQNNLE.jpg
Mijn vlinders zijn nog een beetje grof maar dat mag de pret niet drukken. Ik merk ook dat de taarten heel anders worden als dat ik in mijn hoofd heb. Beginnen jullie met een plan en houden jullie je daaraan of heb je een vaag idee en werk je dat gaande weg uit?
Tips natuurlijk welkom!!!

Bedankt

De vulling vergeten; 1 laag caramelcreme met stukjes fudge en 1 laag kersenvlaaivulling

2

Re: Welkom thuis

Heel erg leuke taart! Mooie kleuren.

Ik heb er ook vaak last van dat de taart heel anders wordt dan in mijn hoofd. Dat komt omdat ik vaak tijdens het maken dan denk: "Goh, dit of dat is misschien ook wel leuk". En voor ik het weet zit dat dan op de taart :lol:
Ik maak soms wel eens een tekeningetje van de taart die ik wil maken en dan gaat het wel goed.

prachtige taart, super mooie kleuren gecombineerd! Vooral dat goudverf (denk ik) op die letters is mooi! :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Mooie welkoms taart, je zus zal er blij mee zijn.
Ik herken dat, soms zit ik uren op het net te surfen naar taarten voor inspiraties en het maken van een taart ziet er toch anders uit.

5

Wauw, erg mooi!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Erg mooi gemaakt. Altijd een reden zoeken om een taart te mogen maken. De mijne is met vaderdag geweest. Nou moet ik toch wel eens weer een keer aan de gang.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Knap zeg!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

8

hele mooie taart, mooie kleuren ook!