Onderwerp: Oilily bolletje
Deze stond al lang op m'n 'wil-ik-graag-maken'verlanglijstje en vanavond gaan we op visite en neem ik 'm dus lekker mee.
gevuld met citroen/mandarijn yoghurt bavarios en lemoncurd

www.jacstaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oilily bolletje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze stond al lang op m'n 'wil-ik-graag-maken'verlanglijstje en vanavond gaan we op visite en neem ik 'm dus lekker mee.
gevuld met citroen/mandarijn yoghurt bavarios en lemoncurd

leuk gemaakt!
Heel leuk gemaakt...mooie roosjes...leuke stippen...mooie lijnen...helemaal leuk!!!
Deze is ook mooi gemaakt!!
Heel erg mooi 
xxx
Prachtig!!!
Deze vind ik erg leuk!
wat mooi
Wauw wat mooi!
Echt mooi gemaakt! leuk hoor met die dots eronder
Ben dol op oilily
Mooooooi! Wat leuk met die rolroosjes!
Die staat bij mij ook op mijn verlanglijsje. Ziet er mooi uit!!!
Ze blijven leuk die Oilily taartjes.
Erg mooi gemaakt.
Mooi hoor!
Hij is enig zeg.
Mooi! Lieve roosje ook 
Zij is mooi!!
Deze bedoelde je vanmiddag dus! Prachtig! Ook op mijn want-to-do-list staat zo eentje, maar ik heb me er nog niet aan durven wagen. Lijkt me een boel werk (lees: heel gedoe), dat overlopen van de kleuren en die lijntjes, en niet te vergeten de krulletjes.
Deze bedoelde je vanmiddag dus! Prachtig! Ook op mijn want-to-do-list staat zo eentje, maar ik heb me er nog niet aan durven wagen. Lijkt me een boel werk (lees: heel gedoe), dat overlopen van de kleuren en die lijntjes, en niet te vergeten de krulletjes.
En dat zonder sugargun! Ik probeer volgens mij een beetje goed te praten dat ik 'm toch MOET aanschaffen

ooo deze bedoelde je gisteren:Y Hij is gaaf, en dat zonder sugargun:lol: wat ging carin hard ermee zeg!
hij staat ook nog op mijn to-do-lijstje 
Maar zonder pistool... ahhh respect

hij is gaaf
, mooi met dat goud 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oilily bolletje