Onderwerp: Pffff mijn eerste geboetseerd figuurtje.
Zucht steun,het ging niet zo gemakkelijk en over het resultaat ben ik ook al niet tevreden.Vooral blijfen oefenen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pffff mijn eerste geboetseerd figuurtje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zucht steun,het ging niet zo gemakkelijk en over het resultaat ben ik ook al niet tevreden.Vooral blijfen oefenen
Zucht steun,het ging niet zo gemakkelijk en over het resultaat ben ik ook al niet tevreden.Vooral blijfen oefenen!!!
je was een / vergeten.
Ze ziet er leuk uit hoor. Misschien een klein tipje (of ik zie het niet goed) maar als je 2 kleine gaatjes of met de baltool 2 holletjes duwt op de plek waar de ogen komen en dan de platte bolletjes zwart in de holletjes drukt, krijg je minder dat de ogen bovenop het hoofdje liggen.
Verder goed gelukt hoor en blijven oefenen is ook nog eens leuk!
Wat een leuk muisje,die kan mooi op een lekkere taart.
Ohhhh wat lieeeeef...en verder lekker blijven oefenen...is zo leuk om te doen 
Ik vind het een schattig muisje,goed gelukt!En dat voor je eerste boetseerwerkje!
Ach goss wat een lief muisje. Enig gedaan.
Een lief muisje!!
wat een schatje zeg, heel lief
Een lief muisje is het geworden 
Ik vind 'em.... eh, haar een schatje!
Ik vind hem goed gelukt hoor voor een 1e!!!!
Ben nu al benieuwd naar je 2e 
moeilijk he dat boetseren, vind ik iig wel. Ik vind de muis heel leuk geworden hoor, ziet er lief uit. Oefening baart kunst zeggen ze... dus op naar nog mooiere muisjes, en deze is heel mooi
goed gemaakt ik kan het nog niet zo goed hoor dus ik vind hem mooi
wat een dotje
En een klein licht puntje in de ogen geven, maar het ziet er leuk uit!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pffff mijn eerste geboetseerd figuurtje.