Onderwerp: Strepen, allemaal strepen
Cupcakes voor m'n moeder. Wilde al heel lang die strepen eens proberen en nu eindelijk gedaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Strepen, allemaal strepen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes voor m'n moeder. Wilde al heel lang die strepen eens proberen en nu eindelijk gedaan.
Wat een streepjes..;)
En ze zien er zo perfect uit, leuk gedaan!
wat een mooie gelijkmatige strepen
Wowwwwwwwww zo mooi en zo strak......leuk zeg!!!
Woow ze zijn heel mooi!! Maar ik heb een vraagje hoe maak je deze, gebruiken jullie een speciaal apparaat dat slierten maakt of rollen jullie ze zelf? Want ik heb ze ook al vaak voor bij zien komen en wil ze ook graag een keer maken.
Sugarcraft Gun
Ik vind ze heel erg leuk geworden. Als je lang kijkt raak je volgens mij gehypnotiseerd van die gedraaide cupcakes!
Groetjes, Monique
Leuk zijn ze om te maken he? Heb je er nou iets van glans over gedaan of kwam het door het weer dat je marsepein is gaan zweten? Vind het eigenlijk wel leuk staan op de foto namelijk, ziet het er een beetje meer hard candy uit
Leuuuuuuuk...strepen en strepen en strepen en strepen
Wordt helemaal draaierig van die cirkels en strepen!!
Mooie cc
Leuk zijn ze om te maken he? Heb je er nou iets van glans over gedaan of kwam het door het weer dat je marsepein is gaan zweten? Vind het eigenlijk wel leuk staan op de foto namelijk, ziet het er een beetje meer hard candy uit
Het is mmf, dat glanst gewoon vrij snel. Had het liever niet gehad maargoed, m'n moeder vond ze geweldig dus ik ben allang blij
Dizzy!!!!!!!!!!wordt je ervan als je er telang naar kijkt,maar ze zijn grappig en leuk.
Wow die zien er strak uit! Mijn strepen zijn vaak met 'schubben'
Wauw dat doet me denken aan die hele oude lekstokken van de jaren stillekes.......erg moooooooooooi!!!!
Hoi,
Ik vind ze mooi strak geworden, erg leuk gedaan!
Wat een mooie cupcakes!!!!!!!!!!!!
Ik vindt ze ook erg mooi!
En die sugarcraft gun is geweldig. Er ging een wereld voor me open toen ik 'em had!
haha ik vind het zo een heel psychydelisch (of hoe noem je dat weer?) effect hebben!!! Heel grappig!
En wat een mooie strepen. Heel gaaf gemaakt.
mooi en erg netjes zeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Strepen, allemaal strepen