1

Onderwerp: vierkante ogen

Hallo Allemaal.

Mijn naam is Tony en kom uit het midden van het land. Door een schitterende taart die ik zag op een ander forum ben ik helemaal enthousiast geworden en zit nu met bijna vierkante ogen voor het beeldscherm zoveel heb ik al gelezen. Snel wat boeken besteld en de benodigde spullen en vol verwachting klopt mijn hart want morgen komt het allemaal binnen.
Mijn vierde kleinkind wordt over een maandje geboren en daar wil ik als trotse oma dan zelf een taart voor gaan maken.Voorbeelden genoeg hier op dit forum en heb er al echt zin in om te beginnen.

Workshops staan ook op mijn" to do lijstje "dus als jullie een paar leuke leerzame weten dan hoor ik dat graag.Moeten wel goed bereikbaar zijn met openbaar vervoer en graag overdag.

2

Re: vierkante ogen

Welkom Tony...die taart voor je nieuwe kleinkind gaat helemaal lukken hoor...hier blijven lezen en gewoon uitproberen...dan komt het vanzelf wel goed...veel plezier met bakken en decoreren...succes met je baksels...en showen hier h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3 Laatst bewerkt door kids4co (10-07-2008 18:13)

http://i37.tinypic.com/2saayrl.jpg

hoi Tony, welkom op dit gezellige forum!!
Met het midden van het land mag ik aannemen dat je uit de buurt van Utrecht komt?? Lisette, hier op het forum Lies geeft workshops in Nieuwegein.

Groetjes tirza

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Welkom op dit toffe forum!!!

Veel plezier hier :)

xxx

6 Laatst bewerkt door tony (13-07-2008 13:10)

Dat dit forum gezellig en leerzaam is ben ik al achter na dagen lezen lezen lezen.
Ben door het lezen al 2 kg gegroeid hihihihi en het water loopt me gewoon in de mond zulke mooie en lekkere taarten heb ik al voorbij zien komen.
Mijn spulletjes zijn binnen dus we gaan een poging wagen.
Ik kom uit Driebergen dus ga zeker op zoek naar Lisette,Lies op het forum.
Website gevonden.
Bedankt voor de tip.

7

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image920.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Welkom bij de club en veel bakplezier gewenst!
ps: kijk even op mijn site voor de workshops die ik geef misschien zit er iets voor je bij!

data zijn in overleg ook door de week en overdag. Ik start na 1 september weer nu eerst mat vakantie.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!