1

Onderwerp: vullingen met drank

hallo,

ik ben niet zo voor drank in vullingen van gebak e.d. maar dat neemt niet weg dat anderen het wel lekker vinden.
Wat ik me nu afvraag is, als je drank gebruikt proef je dat dan goed of is het gewoon zo van: er zit iets van drank maar je kan niet zo direkt zeggen wat het is. BijV. in tiramisu zit normaal ook drank maar dat vind ik dus al teveel en heb liever tiramisu zonder drank.
kan je de drankhoeveelheid die in een vulling zit halveren en vervangen door water? 

Grtz Elly

2

Re: vullingen met drank

Ik maak champange creme (zie recept op de site) met Canei.. Er gaat 200 ml in (inplaats van water ) maar nee je proeft het niet echt sterk erin terug.Heel vaag nasmaakje.Als je niks zegt dan proeven ze het ook niet.

Ik weet niet of je het kan halveren met water maar ik zou het niet doen....200 ml Canei erdoor :9 Jammie....

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Sorry Manika, maar daar ben ik het

Mijn website: Presentaart

4

Je staat trouwens in de verkeerde rubriek...

5 Laatst bewerkt door manika (10-07-2008 13:40)

mascha schreef:

Sorry Manika, maar daar ben ik het

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

mascha schreef:

Je staat trouwens in de verkeerde rubriek...

Inderdaad ;)

Verplaatst!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Ik maak ook champagencreme met Canei. Ik vind het vurrukkuluk :D. Mijn dochter van 6 overigens ook :Y. Gelukkig dat smaken verschillen :)

En nee, het kan geen kwaad als kinderen taart gevuld met deze creme eten.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8 Laatst bewerkt door Charissa23 (10-07-2008 18:15)

Ik heb laatst de baileys vulling gemaakt die is echt heerlijk en ik hou helemaal niet alcohol ik drink nooit lust het gewoon niet maar die vulling is echt een aanrader!
En makkelijk te maken.
En de drank verdwijnt(proeft zo) alleen de lekkere cream smaak blijft over!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

9

Het was ook geen kindertaart hoor, maar er was 1 kind op het feest en die schepte een stuk zonder problemen naar binnen.
Ik had er ook verse aardbeien door gedaan, niet alleen maar puur.

Maar ik vind drank (zowel Canei als Cava/champagne) ook echt niet lekker, dus niet zo gek dat ik de creme niet lekker vind, maar vind het dus ook niet een h

10

Nee het is zeker niet subtiel! Je proeft het wel degelijk! En toevallig vind ik het erg lekker :D. Maar als je er niet van houdt, tsja, dan lust je die creme dus echt niet want het smaakt echt heel anders dan gewone creme.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

Carin schreef:

Nee het is zeker niet subtiel! Je proeft het wel degelijk! En toevallig vind ik het erg lekker :D. Maar als je er niet van houdt, tsja, dan lust je die creme dus echt niet want het smaakt echt heel anders dan gewone creme.

hihihihi ik de goedkope...maak hem met lambrusco....je proeft het inderdaad goed..maar dat vind IK niet erg O-)

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

12

ok, thanx voor jullie antwoorden.

Sorry voor het plaatsen in de verkeerde rubriek.

Wel of geen drank? Tja, ik zal het eens moeten proberen en proeven en als het niet smaakt naar mijn zin dan geef ik het wel aan mensen die het verdienen en wel lusten.

Grtz Elly

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vullingen met drank