1

Onderwerp: afscheid na vijf jaar

Na vijf jaar bij deze kleuterjuf eerst et de oudste en later met de middelste (de jongste zit bij een andere juf) is het voorbij. Ik ben ook vijf jaar groepsmoeder geweest dus is het best raar dat het voorbij is. Dit taartje voor de juffen namens de ouders van de oudste kleuters. Was een vluggertje want ik bedacht gisteravond ineens dat er nog een kapsel op me wachtte. En letters is niet mijn ding
Gevuld met mintcreme en chocodecor.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYGZ43DF.jpg

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: afscheid na vijf jaar

Wel een leuk taartje...leuk al die koppies erop ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Mooi gedaan!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

4

wat een vrolijk zicht met die hoofdjes :)

5

Wat komisch die koppies! :)

6

Errug leuk, ik ga die koppies binnenkort ook bestellen... Maar uh hoe heb je die oogjes zo gekregen?

Mmm das pas lekker!

7 Laatst bewerkt door maris18+ (09-07-2008 21:32)

ik heb er een dun bolletje wit op geplakt, bolletje blauw en bolletje zwart en met een zwart flinterdun penseeltje wimpers gemaakt

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

8

Erg leuk zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Heel erg leuk!

10

Leuk hoor! Enne, die koppies kan je dus bestellen bij de hebshop? Weer wat nieuws op m'n verlanglijstje.

(Hihi, straks hebben al onze 4 kinderen bij dezelfde kleuterjuf gezeten (jongste gaat in maart). Bij elkaar dan een jaar of 10 (jemig wat lang!!!). Tsjonge, ik ga maar vast nadenken over een taart :))

11

Gezellig al die hoofdjes erop. En die letters, dat komt vanzelf hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Je hebt met een pesneeltje wimpers gemaakt... met wat dan? Of ben ik nou echt blont? ;)

Mmm das pas lekker!

13

:) Wat leuk!!!

xxx

14

zijdaar schreef:

Leuk hoor! Enne, die koppies kan je dus bestellen bij de hebshop? Weer wat nieuws op m'n verlanglijstje.

(Hihi, straks hebben al onze 4 kinderen bij dezelfde kleuterjuf gezeten (jongste gaat in maart). Bij elkaar dan een jaar of 10 (jemig wat lang!!!). Tsjonge, ik ga maar vast nadenken over een taart :))

Niet bij de webshop Bij karendavies op de ilovecake. Volgens mij heeft ze ook een site waar je kan bestellen.

En de wimpers zij gewoon met zwarte kleurstof geverfd

15

Wat een leuke gezichtjes op je taart en de paarse kleur is ook mooi,bij mij heeft het ook even geduurd voor de letters en ik vriendjes waren.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Leuk die gezichtjes :) Ze komen me bekend voor van de I love cake beurs geloof ik! Maar wel leuk :D

17

Wat een leuke koppies!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Lief dat je het met zo'n bedankje afsluit!

lekker duurt het langst!

19

wat een enig taartje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.