Onderwerp: dan waag ik me er ook maar aan

Hallo allemaal,

Toch zo langzaamaan maar eens tijd om me voor te stellen! Ik ben froukje ter haar, nog 3 maand want daarna ben ik froukje Davidse, jaja, ik ga trouwen in oktober. Heerijk!
Ben ook ( net als Suzanne) van plan mn eigen taart te gaan maken. Heb nu iets van 5 taarten waaronder om maar gelijk goed te beginnen 1 bruidstaart voor 60  personen. Hij was best goed gelukt, al zou ik het nu alweer heel anders gedaan hebben. Heb ondertussen al een volgende opdracht binnen ( ook voor in oktober) en heb in oktober ook nog mn eigen taart die ik wil gaan maken! drukke maand dus, maar wel heel leuk! Zelf woon ik in renswoude in een heel schattig antikraak boerderijtje. Tot oktober nog in mn up, en zolang het nog niet verkocht is komt in oktober Cor erbij in. Lekker traditioneel pas na de bruiloft.
Heb al onwijs veel geleerd en genoten van het Forum, en ben ook van plan dat te blijven doen :) wonen er trouwens nog mensen in de buurt? Altijd leuk om te weten :D

xx

froukje

2

Re: dan waag ik me er ook maar aan

Welkom Froukje...dus toch nog even voorstellen...dat is fijn...weten we tenminste wie er allemaal meekijken op het forum...veel plezier met bakken en decoreren...en die bruidstaart van je laat je toch wel aan ons zien h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

http://i33.tinypic.com/2hqqtm8.gif

4

Ja zeg Dianne...daar kan ik niet tegen op hoor :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

welkom op dit gezellige forum! Jij bent al flink bezig zeg, met opdrachten en alles! Ben benieuwd naar je taarten!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Bon Bini met andere woorden Welkom, je moet later wel je bruidstaart laten zien hoor. Alvast veel bakplezier :)

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

Welkom hier op dit gezellige verslavende forum!