1

Onderwerp: standaard vraagje

In september ga ik voor een vriendin een bruidstaart maken.
Daarvoor gebruiken we deze standaard --> http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1464

Kan ik de taarten ook 20, 25 en 30cm maken, of gaan ze dan niet op de plaatjes passen?

xxx

2

Re: standaard vraagje

Ik heb 'm zelf niet, maar aangezien de platen exact die maten hebben, lijkt 't mij niet te passen. Volgens mij moet je de taart zo'n 5 cm kleiner maken dan de onderplaat .... heb ik ergens gelezen.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

Ja, dat gaat lukken hoor! Die platen zijn dat formaat, maar je taart wordt meestal ietsje kleiner (bij mij in ieder geval) en er zit nog een rand om de platen, waar hij opgelegd wordt, dus het is niet zo dat de taart dan h

Mijn website: Presentaart

4

Bedankt voor de antwoorden!
Haha, 2 verschillende :lol:

xxx

5

Tinkelbel schreef:

Handig he die tips .... vooral als ze tegenstrijdig zijn. Maar .... Mascha is de bruidstaart expert .... dus ik zou haar uitspraak toch als geloofwaardiger inschatten! :lol: :lol: :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

6

glashill schreef:
Tinkelbel schreef:

Handig he die tips .... vooral als ze tegenstrijdig zijn. Maar .... Mascha is de bruidstaart expert .... dus ik zou haar uitspraak toch als geloofwaardiger inschatten! :lol: :lol: :lol:

:O ;)
Eerder de standaard-expert (daar word je wijzer van ;))

Ik heb de standaard gezien, en wij wilden er ook een taart met die formaten op zetten ( ik had hem besteld voor Wendy, Yinlisa op het forum, dus vandaar dat ik denk dat het kan)
Maar geen garanties ;) :lol:

Mijn website: Presentaart

7

Ok, bedankt!! :thumb:

Jammer van de garantie :(
:lol:

xxx