1

Onderwerp: Hoe BH maken ?

Jeuj, ik heb "tietenkommetjes" gevonden bij Blokker :D (nogal een geluk dat niemand mij bezig gezien heeft, zo'n beetje passend met mijn handen om te zien of het een "handvol" was :lol:)
Ik wil dus graag "boobs" maken voor mijn mans verjaardag, maar ze moeten wel een beetje 'deftig' aangekleed zijn, want mijn schoonouders zijn er ook bij :D
Nu had ik hier gelezen dat je een behaatje best eerst maakt in bakpapier en dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukt mij voor geen meter :grr:
Als het behaatje mooi past rond de onderkant van de borst, staat het ter hoogte van de tepel helemaal open.  Of moet ik dat in verschillende delen maken, zoals bij een echte BH ?

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

2

Re: Hoe BH maken ?

Ik heb hele keurige boobies gemaakt onlangs, en ik heb mijn fondant gewoon wat schuin afgesneden zodat het keurig over de borst heenviel. Niet in 2 delen en gewoon keurig over de tepel heen.
Eerst je boobs maken, dan fondant eroverheen leggen, even kijken hoe je het het beste kunt snijden en de randjes leuk afwerken.
Stoot je volgens mij niemand voor het hoofd, zeker niet als je niet al te prominente tepels maakt. Kan me voorstellen, met je schoonouders erbij, dat je het een beetje netjes wilt houden......... Veel plezier met maken, het is zeker lol!

Groetjes, Tessa

3

kerkvliet schreef:

...en ik heb mijn fondant gewoon wat schuin afgesneden zodat het keurig over de borst heenviel. Niet in 2 delen en gewoon keurig over de tepel heen.
Eerst je boobs maken, dan fondant eroverheen leggen, even kijken hoe je het het beste kunt snijden en de randjes leuk afwerken.

Bedankt !
Kan je met fondant nog wat schuiven ? Leg ik die over de gebakken boobs om af te meten, of hoe doe ik dat ? Als ik de boobs al bekleed heb met huidskleurige fondant, denk ik dat ik de beha niet meer kan veranderen, klopt dat ?

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

4

Ik heb eerst de boobs bekleed met huidkleurige fondant, tepels gefabriceerd en toen over de volledig beklede boobs het behaatje gelegd. Je krijgt dus 2 lagen fondant over elkaar heen, de huidskleur en de beha. Je kunt nog best wat schuiven en bijsnijden hoor, pas als je helemaal tevreden bent maak je je fondant een heel klein beetje nat en leg je 'm goed op zijn plaats.
Succes!

Groetjes, Tessa