1

Onderwerp: T-aaaaaaaaaaaaaaaarch!!-rt

Soms zit er zo eentje tussen.........begin gaat lekker tot het noodlot toeslaat.....allemaal van die kleine dingetjes dat je denkt....gatver!
Dit was er zo eentje.......na een paar uur had ik de neiging om 'm tegen de keukenmuur te smijten...gewoon uit nijd...maargoed....toch maar niet.

Morgen laatste repetitie voor de vakantie van de operette. We doen dit jaar Les Brigands van Offenbach en dus......... Stuk gaat over rovers en bandieten, maffia en het proberen te stelen van veeeel geld.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-864IO76Z.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OBOFMXD7.jpg

Vulling; bbr met mandarijn, oranjemarmelade en citroenbotercreme.

Bedankt voor het kijken!

2

Re: T-aaaaaaaaaaaaaaaarch!!-rt

Nou het is een leuk taartje geworden!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

3

Ik vind hem stoer!! Goed dat ie niet echt tegen de keukenmuur is gesmeten!!! :lol:

4

Mooi geworden hoor! Van die frustraties is niets te zien. Overigens zijn die frustraties wel heel herkenbaar. Af en toe vraag je je wel 'ns af of die hobby wel zo leuk is. Gelukkig is 't maar af en toe. Meestal sta je gewoon te genieten!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

5

Is toch niets mis mee?????

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

6

Een leuk taartje!!!.. die frustraties ken ik helemaal.. af en toe dan weet ik het ook ff niet meer. Maar daar is niets van te zien hoor, bij dit taartje!

7

Niks te merken van je frustraties, hele coole taart!

lekker duurt het langst!

8

Erg leuk geworden ondanks alle tegenslagen.Mooie taart!

Groetjes Angelique

9

Leuk gedaan met de pistolen.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Hij's leueueueuk!! Niks te zien van je taartnoodlot! Die rookjes uit de revolvers!!!

En gelukkig is het bij taart het resultaat dat telt, alle valse noten tijdens de repetitie, zie je niks meer van :lol: . Maargoed, als je ze dan niet hebt tijdens het zingen....dan maar hier hiihihi ( ooo vals he ;) )

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

11

Niets te merken van die tegenslagen...ik vind het een hele stoere taart ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Ik vindt het een hele leuke stoere gave taart geworden.

Groetjes Tweety!

13

miekje schreef:

Hij's leueueueuk!! Niks te zien van je taartnoodlot! Die rookjes uit de revolvers!!!

En gelukkig is het bij taart het resultaat dat telt, alle valse noten tijdens de repetitie, zie je niks meer van :lol: . Maargoed, als je ze dan niet hebt tijdens het zingen....dan maar hier hiihihi ( ooo vals he ;) )

:lol:  :lol:  "En dank je wel Secreetia den B!" :lol: :lol: :lol:

14

Het is maar goed dat die niet tegen de keukenmuur beland is zeg. Hij is helemaal top. Niks van je tegenslagen te zien.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Leuk taartje!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

16

Leuk is ie!

17

Hij is super geworden. Ach... sommige taarten zou je wel kunnen....*&^%#$. Maar gelukkig heb je dat niet gedaan, en is het een supermooie taart geworden!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

18

Leuk idee, mooie pistolen!

Groet, Jolanda

19

Helemaal geen tegen-de-muur-smijt-taart! Gaaf!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

20

Geweldig! :)

xxx

21

haha, erg leuke taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

22

Nou van dat noodlot is weinig te zien, wat een ontzettend leuke taart. Als de uitvoering net zo goed gaat, dan komt het helemaal goed. Veel plezier in ieder geval,

groet Cindy