1

Onderwerp: Een nieuwe fanatieke taartenbakster

Hallo,

Ik ben Anouk, 23 jaar, zojuist afgestudeerd en werkzoekende. Wel heb ik een eigen bedrijfje, een particulier evenementenbureau, maar daarnaast wil ik voorlopig nog fulltime gaan werken om de nodige ervaring op te doen.

Ik vind het leuk om te kokkerellen, als het even kan samen met mn vriend en samen proberen wij altijd wel wat lekkers, moois en origineels op tafel te zetten. zo ook taarten. Met verjaardagen sloven we ons altijd wel uit en naast de standaard appeltaart maken we ook geregeld een mokka-taart of een chocolade-espressotaart.

Nu gaat mijn moeder morgen, geheel onverwachts trouwen. We weten dat sinds twee weken en dit was voor mij DE gelegenheid om eens een echte taart te maken. Zo ben ik op dit forum gekomen.

Ik hoop dat ik mijn taartenbakskills zodanig kan uitwerken zodat ik ook voor mijn bedrijf straks professionele taarten aan kan bieden. Alle tips zijn welkom!

Groetjes Anouk

Re: Een nieuwe fanatieke taartenbakster

Hoi,

Wat leuk dat je moeder morgen gaat trouwen, ik hoop dat je dan nog voldoende tijd hebt om je taart te maken.

Op mijn website heb ik een stappenplan gezet hoe je eenvoudig een taart kunt maken.
Ook zou ik je aanraden om even op het forum te kijken bij bepaalde onderwerpen, je steekt er namelijk altijd wel wat van op.

Ik wens je veel succes met je verdere plannen! En natuurlijk een fijne trouwdag voor je moeder!

Groetjes Saskia

3

De taart is al af! :D heb foto's gemaakt, zal m zo uploaden.

Hoi,

Ik ben benieuwd hoe ie is geworden en waarmee je het hebt gevuld?

5

Het is een taart in hartvorm met twee lagen van de biscuitmix uit de webshop, gevuld met bosvruchtenmousse, bekleed met pettenice fondant en met roosjes van deze fondant. Ben gelijk goed begonnen haha! Ik moet nu even weg, maar zal als ik terugkom een foto uploaden.

Groetjes

Hoi,

Nou volgens mij hoef je niets meer te leren over taarten maken, maar je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hoor.....

7

Welkom Anouk op dit gezellige en leerzame forum...veel plezier met bakken en decoreren...en die taart voor je moeder ben ik wel benieuwd naar ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Hier de taart! Ik ben er best trots op!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YMP6ILQO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TMETZ4WZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BXUB6CTU.jpg

Ik hoop dat het goed gaat met de plaatjes, ik heb dit nog nooit gedaan!

De taart had hier en daar wel wat strakker gekund, maar voor een eerste taart vind ik m best netjes!

9

Ik vind het superknap gedaan en een hele fijne dag morgen!

Groetjes, Tessa

10

Welkom op het forum!

Wat een schitterende taart heb je gemaakt zeg!
En gelijk al een stapel...fijne dag morgen,
weet zeker dat dat goed gaat komen met zo'n leuk taart!

Gefeliciteerd alvast!

Hoi,

Wat een prachtige taart heb je gemaakt, daar zal je moeder blij mee zijn!
Knap gedaan hoor en veel plezier vandaag, gelukkig is het mooi weer.
Volgens mij hoef je niet veel meer te leren!

Welkom hier op dit gezellige verslavende forum!
Trots mag je zeker zijn op je eerste taart. Wat mooi!!

13

Trots ben ik ook zeker! En dat het verslavend is dat kan je wel zeggen haha! Ben nu alweer gelegenheden aan het zoeken om taarten te bakken haha!

14

Welkom op dit allerleuke forum!!!

xxx

Hoi,

Misschien kun je een taart maken als je moeder AL 1 maand getrouwd is etc.....
(grapje!)

16

welkom  op dit gezellige forum!! Mooie taart heb je al gemaakt! :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

17

Nou, mijn moeder was zo blij met de taart dat ik gisteren voor mijn afstuderen een echte kitchenaid heb gekregen!!! :D En van mijn zusje een waanzinnig boek van Colette Peters waar heel veel mooie taarten en leuke tips en trucs instaan. Haha ik denk dat ik mijn moeder het komende jaar iedere maand een taart verschuldigd ben! Ga hem zo meteen uitproberen, heb morgen een barbecue omdat ik afgestudeerd ben en ga dan een lekkere baileystaart maken! :9

18

Nog gefeliciteerd!

Enne...een schitterend kado!
Wat leuk zeg!

We zullen dus nog veel taartjes van je zien!

Succes ermee!

19

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image919.gif

Mooie taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Welkom bij de club en veel bakplezier gewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!