1

Onderwerp: Planet cake vraagje

Weet iemand of als spullen in hun online shop uitverkocht zijn dat dan ook voor de winkel geld??

2

Re: Planet cake vraagje

Mijn ervaring is dat de spullen die je nodig hebt altijd uitverkocht zijn ;) Zowel in de webshop als in de winkel :(

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

3

Dat is wel balen!! Ik moet (nouja,  wil) deuvels hebben maar moet ze voor vrijdag hebben. En om alleen deuvels te bestellen bij de hebshop vind ik een beetje zonde van de verzendkosten :-( Hmmm ik denk er nog over of ik toch maar even zal gaan kijken

4

Kun je linkje laten zien van wat het precies zijn?
Ik ben er waarschijnlijk morgen in de buurt (kan helaas niks beloven).. dan kan ik voor je kijken.
Ik had bij de webshop besteld en ben precies vergeten wat ik echt nodig had.. handig. Dus moet er voor vrijdag eigenlijk nog heen.
Mail me anders even...

5

Ik kan geen rechtstreeks linkje plaatsen, maar als je in de onlineshop van planet cake zoekt op dowel, dan zie je wat ik bedoel. Beide niet op voorraad helaas. Lief als je wilt kijken, maar wring je niet in een bocht om er pers

6

Tienne schreef:

Dat is wel balen!! Ik moet (nouja,  wil) deuvels hebben maar moet ze voor vrijdag hebben. En om alleen deuvels te bestellen bij de hebshop vind ik een beetje zonde van de verzendkosten :-( Hmmm ik denk er nog over of ik toch maar even zal gaan kijken

Je kunt de webshop mailen of ze de deuvels alleen kunnen versturen in een envelop, hebben ze bij mij wel vaker gedaan met spulletjes, betaal je gewoon de kosten daarvoor.
Als het niet kan, hoor je het ook wel van ze. Anders kun je misschien gewoon kiezen voor die houten lolliestokjes, die kunnen zeker verstuurd worden plat in een envelop zonder stuk te gaan.

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Ik koop mijn deuvels bij de gamma ik neem dan een lange ronde stok en zaag die in de lengte die ik nodig heb.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

8

Je kan ook een doosje maiskolfprikkers halen bij de Sligro. Of ik stuur je 2 prikkertjes op, kan natuurlijk ook.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Ik wil je ook wel houten maisprikkers opsturen, ik heb er nog wel een heel stel in voorraad. Dat zijn XXL- sateprikkers, een stuk of 5x zo dik denk ik...
Als je dat wilt moet je wel snel zijn met reageren want donderdagmorgen vroeg vertrekken we naar Spanje, dus moet ik ze dan morgen versturen. Reageer maar even met het mailformulier onder mijn Tom Poes :Y !
(Gaan we even kijken waar Lara gaat wonen, hahahaha, nee hoor, wij blijven nog een heel stuk noordelijker aan de Costa Brava)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Lara M. schreef:
Tienne schreef:

Je kunt de webshop mailen of ze de deuvels alleen kunnen versturen in een envelop, hebben ze bij mij wel vaker gedaan met spulletjes, betaal je gewoon de kosten daarvoor.
Als het niet kan, hoor je het ook wel van ze. Anders kun je misschien gewoon kiezen voor die houten lolliestokjes, die kunnen zeker verstuurd worden plat in een envelop zonder stuk te gaan.

Slimme oplossing deze ga ik onthouden!

11

Carin schreef:

Je kan ook een doosje maiskolfprikkers halen bij de Sligro. Of ik stuur je 2 prikkertjes op, kan natuurlijk ook.

Snif, snig geen sligro pas in de buurt hier (ben wel bezig met de kvk dus moet wel gaan komen)