1

Onderwerp: help ik heb zo weinig tijd!!

ik ben al een tijdje geleden begonnen met taarten maken heb in een jaar tijd helaas maar 5 taarten gemaakt wil graag meer maken, maar ik heb twee jongens van bijna 3 en 2.
overdag heb ik al geen tijd om wat te maken ben wel full time huismoeder maar kindjes vragen lekker veel aandacht. de jongens gaan rond 7 uur naar bed voor dat ze slapen is het rond kwart over 7 a half 8
nog effe opruimen is het zo 8 uur.
heb het ook wel eens overdag geprobeerd met de jongens maar hihi dat werd

2

Re: help ik heb zo weinig tijd!!

Slapen ze s middags nog? Want dan kan je wel wat doen. Ik werk zelf ook nog een paar uur in de week en heb een zoontje van 3,5 en een van 3 maanden. Ik zit ook een beetje met mijn tijd. Maar zaterdag heb ik toch nog een taart gebakken. Het was mijn vrije weekend ( ik werk in de zorg) en mijn man was thuis. Die kon mooi op de oudste letten(samen tuinieren :) ), en tussen de flesjes en de luiers door een taart gebakken. De avond ervoor het plaatje gepuzzeld ( om 9 uur begonnen om 11 uur klaar). Je moet wel een beetje plannen met je tijd....

3

Mijn zoontje slaapt 's middags nog en gaat standaard 1 hele dag per week naar de oppas als ik vrij ben :D

4

Ik herken het wel!
Heb er hier 4 rondhuppelen..gelukkig gaat er eentje naar school,
en na de zomervakantie de tweede ook, dus hoop dat ik wat meer tijd krijg...

Als de oudste naar school was, en de twee jongste even 1,5 uur op bed lagen had ik alleen de tweede, en die is lekker rustig, dus dan mixte ik even snel het biscuit,
aan bakken hoef je toch ook niets te doen ondertussen!

Maar anders inderdaad in delen werken,
dus de ene avond je biscuit, je andere avond het boetseerwerk of puzzelplaatje of bloemen uitsteken op voorhand, en dan hoef je alleen nog maar te vullen en te bekleden en alles naar wens erop te leggen!

Succes ermee!

5

badankt voor jullie reactie

helaas slapen ze allebei al een jaar niet meer
maar ik ga het inderdaad in delen proberen dat moet vast lukken.
heb ook wel een geprobeerd om overdag het biscuit en botercreme te maken maar ze willen naturlijk wat logisch is helpen maar goed de een wilt de mixer vast houden waar bij de helft er uit valt en de ander begint er van te snoepen dus veel hou ik dan niet meer over.
maar ik ga het lekker s,avonds in delen proberen bedankt voor jullie snelle reactie
kindjes zijn volgende maand jarig dus ga eerst maar iets leuks en makkelijks bedenken`

nou dianne als jij 4 kindjes rond hebt huppelen moet het mij toch ook lukken petje af voor je

groetjes linda

Als mijn jongste van 3 er bij is dan laat ik hem kleuren of kleien aan tafel en maakt dan op zijn manier een eigen taart

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

7

Lijkt me moeilijk.. en ik kan het me helaas nog niet voorstellen (over 10 jaar zeg ik vast hetzelfde ;)) In ieder geval heel veel succes en het zal vast wel lukken, gewoon even puzzelen wat het beste uit komt! En ik denk dat dat in delen doen in ieder geval een goede oplossing is! Ik hoop dat alles gaat lukken!

8

Ik doe het vooral 's avonds als ze op bed liggen (heb er 1 van bijna 3 en 1 van net 1) biscuit doe ik wel overdag en de botercreme mixen ook (standmixer) Als ik alvast wat wil prutsen krijgt de oudste vaak een klein bolletje marsepein waar ze zelf mee mag prutsen (alias plat meppen, rollen, vormpje uitsteken en als laatste opeten) En inderdaad veeeeeeel voorbereiden, zodat je de taart zo kunt afmaken.