Re: Rood met witte stippen..
ik vind hem erg mooi geworden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rood met witte stippen..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vind hem erg mooi geworden!
Wat een geweldig leuke taart! Mooi juist hoor dat felle rood met die stipjes en daarbij het contrast van die bloemen.
Goeie trouwens van die strakke taarten in de winter hoor! Ga ik onthouden hahaha!
Groetjes, Monique
Ook ik vind hem helemaal super. Mooie combi hoor..
Diede schreef:Hoe blijft bij jou die grote 6 zo goed staan!?!
Dik fondant met tylose en een sateprikker erin (tip van Mascha). Ik had hiervoor een keer een prikker in een rolletje fondant geduwt en die op de achterkant van een nummer geplakt. Bleef ook goed zitten, maar dat ziet er aan de achterkant veel lelijker uit.
Eigenlijk had ik de 6 nog iets te dun, je zag de prikker er een beetje doorheen (niet te zien op de foto, net als de deuken en scheuren![]()
. Volgende keer een cm dik!
Wat dom van me.. die cijfers op die bloemige 50 taart in mijn album hadden ook moeten staan, maar ik was zo dom geweest om de sateprikkers er achteraf in te willen steken. Toen de cijfers dus al hard waren geworden.. 
Ik vind em super geworden, als je t goed vind sla ik em ook even op!
Ik vind het een supertaart. Wat een gave kleuren. Prachtig.
Wat dom van me.. die cijfers op die bloemige 50 taart in mijn album hadden ook moeten staan, maar ik was zo dom geweest om de sateprikkers er achteraf in te willen steken. Toen de cijfers dus al hard waren geworden..
Mooi hoor die taart! Vind die cijfers veel leuker, maar ik durfde niet...
Kon nu een prikker door meer dan de helft doen en met die 50 kan dat natuurlijk maar een klein stukje. Ik ga wel een keer een test doen 
Prikker erin voordat het hard wordt is inderdaad wel handig

Ook ik ben het met mijn voorgangers eens, het is een prachtige taart, eentje om zeker te onthouden!!!
Ik vind hem juist erg mooi zo! Ik vind meer kleur helemaal niet nodig ik denk dat het juist alleen maar rommelig zo worden.
Heel erg mooi!!!
Wat een súper leuke taart!!! 
Dik fondant met tylose en een sateprikker erin (tip van Mascha).
Oh, haha, ik zie dat ik ook nog een heel klein steentje (of prikkertje) heb bijgedragen

Wat een mooi rood! Helemaal goed deze taart! En leuk om te leren hoe je een cijfer omhoog houdt, thx
Vind hem heel leuk met de polka dotjes en heel mooi rood.
Prachtig! Ik ben er helemaal weg van ... hmmm ... mijn dochterje wordt ik november 2 ... deze ga ik onthouden 
ooo Super, wat een gave combi rood met wit en dan die bloemen 
Vind 'm erg leuk!!
Volgens mij is het bij jou nu ook winter. Want deze is superstrak. Wauw wat is hij mooi!!!
hele gave taart, schittterende kleuren!
sommige taarten zijn gewoon helemaal juist. Deze hoort hier zeker bij, is direct in mijn favo's gegaan hoor, zo prachtig gewoon.
Wat een mooie taart! Mooie kleur rood en lief met die bloemen!
wat een leukerd zeg, zo mooi gedaan!!
Heel mooi gedaan, ziet er geweldig uit.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rood met witte stippen..