Re: cakeballetjes
Bedankt, Lonneke!
Ik heb het nu met botercreme en abrikozenjam gedaan,
en het is heerlijk!
Alleen verkruimelden ze snel, denk dat de chocolade niet dun genoeg was..
maar de volgende poging laat niet lang op zich wachten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » cakeballetjes
Bedankt, Lonneke!
Ik heb het nu met botercreme en abrikozenjam gedaan,
en het is heerlijk!
Alleen verkruimelden ze snel, denk dat de chocolade niet dun genoeg was..
maar de volgende poging laat niet lang op zich wachten!
He wat gaaf gedaan zeg! Die roze zijn erg leuk En lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!
Die balletjes zien er allemaal erg leuk uit
Ik heb het dit weekend gemaakt. Maar vond het niet zo lekker Ik had botercreme van roomboter niet van de webshop.Zou dat wat uit maken ???
Hoeveel botercreme doe je er doorheen?? Zeg dat je bv 1/2 rechthoekig cakeblik aan kapsel over hebt.
1 eetlepel of meer???
ik had vorige weekend deze gemaakt
maar waren goed mislukt.
ik had er blijkbaar teveel melk in gedaan, want het was heel vochtig,
het was ideaal voor babytjes , en mensen die geen tandjes meer hebben, :-/
ik moet het verkeer begrepen hebben, en dacht dat het goed plakkerig moest zijn om de bolletjes te kunnen maken
het was dus een misbaksel, de hond vond het heel lekker ze kon ze inslikken zonder te knabbelen,lol
Heb gisteren een biscuit gebakken, en wilde het vanavond ook gaan proberen, ze lijken mij heel erg lekker.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Deze zijn ook erg leuk!!!!!
Je vindt een beschrijving en howto video in de show van Martha Stewart op http://www.bakerella.blogspot.com/.
en ik snap nog steeds niet hoeveel van wat en hoe :-/ om dat het vaste cakjes zou zijn inplaats van smoerie zonder tandjes te eten :-/
Blackangel, er hoeft echt maar heel weinig melk bij. Ik had er een schepje botercreme bij gedaan, en een paar druppels melk. En toen was het al heel goed kneedbaar.
Er moet net zoveel bij dat de kruimels aan elkaar blijven plakken.
Deze zijn ook erg leuk!!!!!
http://farm3.static.flickr.com/2010/223 … e69eaa.jpg
Je vindt een beschrijving en howto video in de show van Martha Stewart op http://www.bakerella.blogspot.com/.
Ze zijn onwijs leuk
ok merci , en ik hier maar gieten met de melk :-/
had ik gemaakt omdat er volk kwam, en zei hun , je hebt nog geluk, je moet je tandjes niet gebruiken om te knabbelen ,lol zo smeurig waren ze
Nou, eindelijk vanmorgen dus de cakjes kunnen maken. Helaas zijn deze ook al weer op. Ze zijn echt vreselijk lekker. De kids vonden dat ook.
Ik had een biscuit gebakken van 20 cm en heb er 15 cakjes uit kunnen maken.
Heb de taart verkruimeld en er 2 eetlepels botercreme erbij gedaan en een klein scheutje koffiemek. Smaakte wel goed hoor.
Had geen ijscotang, dus balletjes gemaakt van 50 gram en deze doormidden gedaan. In de chocolade gedompeld en er ook nog icingstrepen erover gedaan. Tijd om te drogen had het niet. Heb nog wel een foto kunnen maken, gelukkig.
Ga deze zo even plaatsen.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Oh er mogen maar 2 eetlepels onder ik heb er dezelfde hoeveelheid onder gedaan wat ik nodig heb om de biscuit te vullen??? nu begrijp ik waarom die zo vast is!!! maar niettemin vinden ze hem heerlijk!!
Die van bakerella zijn errug leuk. De cakeballetjes vallen er hier ook altijd erg goed in en ik doe alleen botercr
het is ook heel lekker om er stukjes plakkiezz in te doen, mjammie!!!! Plakkiezz zijn die dunne plakjes chocolade van venco.
Oh jongens wat een leuke en lekkere ideeen hier!!
Leuk ook om te trakteren op school.
Tevens mooie links erbij.
Bedankt allemaal!!!
Ik ga ze maken als verrassing voor mijn neefje z'n verjaardag. De moeder (mijn zus) bakt alleen maar een cake voor de visite. Dit omdat het een klein feestje is na de avondmaaltijd. Ik ga dan toch iets lekkers/leuks maken voor de kids en mij hahaha.
Groet
Ester
ook ik heb de cakeballetjes geprobeerd. Ik heb er wat verkruimelde bokkepootjes door gedaan en chocolade botercreme. En daarna door de chocolade gehaald. En ze waren oooooooooooo zo lekker, maar ooooooooooooooooo zo slecht voor me. Je blijft er in eten. Ik had er helaas maar negen maar ze waren echt geweldig. Bedankt voor het recept
hoi hoi het lijkt me super lekker maar kan dit ook met cake uit de winkel of moet het echt met de biscuitkapsel van de webshop?
wil ze namelijk gaan maken voor traktatie van mijn dochtertje na de zomer vakantie?
Het kan ook wel met cake uit de winkel hoor, gewoon hetzelfde.
Bij mij lukt het maar niet om de chocolade er mooi strak op te krijgen zodanig dat ie netjes eraf loopt en een soort randje krijgt. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd en amet andere merken chocolade maar het lukt niet. Iemand de gouden tip?
grtz elly
Als jullie de balletjes dompelen in chocolade,
is er dan ook iets toegevoegd aan de chocolade of niet ?
O ja nog een vraagje kan men het ook mengen met gesuikerde
melk, de cake dan ?
Sorry dames, maar ik ben dan ook maar een leek !!!!!!
moet je idd speciale chocolade hebben?
ik heb ze ook een keer gemaakt en ze waren geen foto waard wel errug lekker en machtig , had chocobiscuit..
als je dat filmpje bekijkt ziet de chocolade er erg dun uit ook..
en wat is dat andere wat ze erop doen dat roze?
gekleurde witte chocolade.
grtz Elly
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » cakeballetjes