Onderwerp: Werkelijk alles zat tegen, maar geslaagd, motor, bolletje en een Topsy
Werkelijk alles zat tegen. Eerst begaf mijn nog geen 5 maanden oude Kitchen Aid het. Eerst een hoop herrie, gevolgd door een wolk van metaalstof in mijn biscuit deeg, en een ring van de machine die ook mijn deeg in vloog. Dag mix met negen eieren!! Dag machine.!!
Met de handmixer opnieuw begonnen, moest de mix in tweeen splitsen, want zo'n hoeveelheid kan de handmixer niet aan. Wat me nog nooit was overkomen, gebeurde toen, mijn kapsel haast verbrand!! Dit gebeurde bij de taart 'geslaagd' (dus het was niet echt geslaagd). Toen de motortaart ook met de hand gemixt en begaven mijn polsen het haast. Gelukkig mocht ik van een lieve buurvrouw haar Kenwood lenen, dus ik kon verder de botermix en de rest van het biscuit voor de Topsy met dat apparaat mixen. Ik moest ook nog een billentaart maken, maar dat ging ook niet naar mijn zin.
De sportmeiden (twee zussen geslaagd voor hun sportopleiding) waren blij met hun taart. Ze belden een kwartier nadat de taart was opgehaald op, ik dacht eerst: 'Oh hemel, bij het remmen is de taart geklutst', maar dat viel dan mee.
De Topsy was ik aan het opbouwen, met mijn hoofd ergens anders, en na een tijdje zag ik dat ik hem verkeerd had opgebouwd, en hij verdacht veel ging lijken op de toren van Pisa. Gelukkig kon ik daar nog wat aan doen. De jarige was er blij mee.
De motortaart 'reed' in de goede aarde, en de billen werden blij ontvangen. Jaloerse dames drukten er met hun vingers cellulitis in.

route 61, want hij werd 61 jaar
Brenda, (Frummeltje) bedankt voor de tip van het puzzleplaatje

Om de Paisley motieven op de Topsy heb ik naderhand nog wat stipjes van icing gezet om het 'af' te maken.
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline