1

Onderwerp: Hulp voor taart!

Hallo,

Heb me net even voorgesteld, en ik wil graag dus een taart gaan maken die te maken heeft met mijn hond.

Ik zou graag de taart willen bekleden met marsepijn, ik heb bij de AH al gekeken maar hebben dit niet. Waar kan ik dit het beste halen? (of beter zelf maken?)

Wat ik nog niet weet is dat ik een foto laat maken en die op de taart doe, of een "Mal"(of hoej e dit ook noemt ;) ) van marsepijn wil maken in de vorm van een Duitse Herder, voor de rest wil ik hem bekleden met hondenpootjes.

Wie heeft nog leuke ideeen of tips?

Groetjes,
Michelle

2

Re: Hulp voor taart!

Hoi doggie,

Marsepein kun je op deze site kopen in de webshop. Je kunt hier ook kleurstof, uitstekers, embossers e.d. kopen. Ik weet niet of er ook hondepootjes zijn, maar die kun je zelf ook uitsnijden. De herder zou ik denk ik zelf puzzelen of boetseren met marsepein. Probeer de zoekfunctie eens en zoek dan in de rubriek taarten parade. Daar vind je misschien wel een mooi voorbeeldje.

succes!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Re: Hulp voor taart!

Je kunt evt tips over puzzelen en bekleden hier bekijken:
http://www.felicitaartjes.nl/

Heb ik altijd heel veel aan als ik het even niet meer weet (gelukkig komt dat steeds minder vaak voor).

Succes!