Re: bruidstaartjes en ijsjes
Ooohw wat leuk!!! Vind de taartjes ook altijd nog super! Leuk gedaan zo met dat 'ronde' !
Mag ik vragen waar je die taarten-uitsteker vandaan hebt? Ik kan steeds alleen zo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » bruidstaartjes en ijsjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ooohw wat leuk!!! Vind de taartjes ook altijd nog super! Leuk gedaan zo met dat 'ronde' !
Mag ik vragen waar je die taarten-uitsteker vandaan hebt? Ik kan steeds alleen zo
met de hand uitgesneden ! Dat gaat eigenlijk best snel en dan kan je tenminste alles maken waar je zin in hebt.
Ze zijn prachtig!
Mag ik vragen waar je die taarten-uitsteker vandaan hebt? Ik kan steeds alleen zoGroetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl
oh oh oh wat ziet dit er geweldig (lekker) uit!
mascha schreef:Ooohw wat leuk!!! Vind de taartjes ook altijd nog super! Leuk gedaan zo met dat 'ronde' !
Mag ik vragen waar je die taarten-uitsteker vandaan hebt? Ik kan steeds alleen zoNieuw boek van De Koekjesfee
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Ow das wel jammer er moet toch wel ergens zo een uitsteker te vinden zijn?
Wat een toppertjes zijn het weer..... Super!!!!
Dit zier er schitterend uit Karen
Oooooh wauw! Die bruidstaartjes...... wat een super schattige koekjes. Helemaal te gek Karen....
Mooi!
Oooooh weer he-le-maal super..... die bruidstaartjes..... zucht.... Zoooo gaaf!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » bruidstaartjes en ijsjes