1

Onderwerp: Standaard voor 2 taarten?

Ik heb een aanvraag gekregen voor een buidstaart. Ze willen 2 taarten. Niet gestapeld (gelukkig want dat heb ik nog nooit gedaan en durf ik ook niet echt) maar ze willen die 2 taarten wel op verschillende niveau's. Alleen heb ik al zitten zoeken maar kan geen standaard vinden voor 2 taarten, ze beginnen allemaal bij 3.
Ik heb er zelf een voor 4 taarten en de Blokker-standaard voor 3 taarten.
Ik heb geen taartschalen op voet dus daar kan ik ook niets mee verzinnen.

Iemand een lumineus idee hoe ik 2 taarten toch nog op verschillende niveau's kan presenteren? :o

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

2

Re: Standaard voor 2 taarten?

Misschien kun je twee losse standaards voor elk 1 taart gebruiken en dan bijvoorbeeld met een doos onder een (tafel)kleed een verhoging cre

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Dan kan ik ook 1 standaard doen en die ander er gewoon voor zetten.

Maarja, heb ook geen enkele standaards. Zie hier wel altijd van die mooie schalen voorbij komen maar het ontbreekt me aan de centjes en vooral aan de bergruimte voor al die dingen :lol:

4

Misschien een idee om toch je Blokker-standaard te gebruiken, maar dan 1 taart op hoogste niveau en 1 taart op laagste niveau en dan op het middelste bord decoraties o.i.d. in de stijl van de bruidstaart leggen ofzo?
Of een paar cupcakejes in dezelfde stijl...

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

5 Laatst bewerkt door tom poes (07-07-2008 17:51)

Zoiets dacht ik ook, een paar rozen in de kleur die bij de taart past of zo erop leggen...
Of juist daar het bruidspaartje als ze dat willen, of een strik a la Kaatje alleen op dat plateau...
Of twee mooie glazen met champagne...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Een tijdje terug heb ik een keer iets voorbij zien schieten wat je mogelijk hiervoor zou kunnen gebruiken. In plaats van een standaard werden spiegels of cakedrums op verschillende maten glazen vazen of iets dergelijks gezet. Deze vazen waren dan weer gevuld met decoratiemateriaal in de kleur of stijl van de taart (organza of iets dergelijks).

Verder staat er op marktplaats een advertentie voor een 2 laagse standaard http://link.marktplaats.nl/179297464. Misschien kun je deze voor een zacht prijsje op de kop tikken?

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

7

Ik heb eventueel wel een rvs enkele taartschaal op voet of een roze met golfjes.
En dan eventueel 1 ervoor. Ik woon in Rotterdam, wijk Nesselande. Jij toch in Prinsenland?

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

8

Bedankt voor de reactie. Er zitten wel wat dingen tussen die ik zeker in de groep zal gooien!

@ glashill, bedankt voor de link. Het is alleen een standaard boven elkaar. En we willen geen gat in de taart ;)

@ Niekie, bedankt voor je aanbod. Ik hou het ook in gedachten. Maar aangezien het onbekenden zijn, en het dus altijd maar afwachten is of de spullen netjes terugkomen, probeer ik het eerst even zelf op te lossen. Zou immers zonde zijn van je mooie spullen.

9 Laatst bewerkt door kids4co (07-07-2008 23:04)

Er was toch ook laatst iemand die met borden en kommetjes een leuke presentatie had gemaakt??

Een kommetje op z'n kop en een groot bord erop,
en dat kan je zo uitgebreid maken als je wilt..
Volgens mij kwam het van de Action vandaan..maar het kan natuurlijk van je gewone servies ook...

edit: het was Jolanda71...even met de zoekfunctie op haar naam,
dan moet je het kunnen vinden!

Succes ermee, spannend hoor, weer een bruidstaart!