1

Onderwerp: Waaaa...WIE????

Of ik Waluigi en Blooper wilde maken :/ ...weet helemaal niet wie dat is :S ...ze hebben me een boekje aangeleverd met deze figuren...en verder heb ik gegoogled :D
Uiteindelijk heb ik ze maar uit de losse pols gepuzzeld/geboetseerd ;)

Op verzoek gevuld met Chocoladeroom met stukjes melkchocola, chocolade botercr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

2

Re: Waaaa...WIE????

Het zijn engerds, maar goed gemaakt! :D

Ik ken ze wel...Waluigi dan, van Mario-spelletjes..

Maar dat dat de favoriet is van een kind van 3?!!!!!

Groetjes, Jozien

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Sorry Jozien...maar ik ken deze figuren dus niet en zou ook helemaal niet weten wat voor spel dit is...en of het geschrikt is voor een kind van 3???!!! Ik denk zelf van niet als ik zo jou reactie lees...maar ja...zij wilden het zo hebben...en klant is koning ;)

4

Ik bedoel eigenlijk dat ik me niet zo goed kan voorstellen dat een kind van 3 kiest voor zo'n engerd, Winnie de Pooh of zo is toch veeeel liever ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

volgens mijn zoon van 17 heb je ze graaf gemaakt die werkt in een gameshop zo nu en dan  dus een dikke 10

6 Laatst bewerkt door Do (07-07-2008 00:21)

Jozien schreef:

Ik bedoel eigenlijk dat ik me niet zo goed kan voorstellen dat een kind van 3 kiest voor zo'n engerd, Winnie de Pooh of zo is toch veeeel liever ;)

Inderdaad Jozien...ik vind Winnie de Pooh ook veel liever...maar ja :/ ...als moeder van een 3 jarige zou ik ook liever voor zoiets liefs kiezen ;)

7

milkakoetje schreef:

volgens mijn zoon van 17 heb je ze graaf gemaakt die werkt in een gameshop zo nu en dan  dus een dikke 10

Krijg er een kleur van :O ...bedankt!!! ;)

8

Ze zijn heel erg goed gelukt!!!

9

Wow, wat een engerds!!! Mooi gedaan, ik dacht al dat ze uit een mario spel zouden komen , het lijkt een enge mario :lol:

10

Nou Do dit is ook weer een plaatje hoor. Al herken ik ze nog niet :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

geen idee wie het is, maar vind hem wel gaaf!!!

12

ik ken ze wel.... en knap werk hoor . Ik denk dat de mamma dus voor haar 7 jarige zoon een stoere taart heeft gekozen. Aangezien er 2 namen op staan.... Mijn zoontje vind hem trouwens ook niet eng hoor. Hier thuis is het namelijk een race figuurtje die niks fout doet, net als zijn "broer/neef" luigi. En mario z'n "broer/neef" heet wario....

13

Het ziet er goed uit!

Groet, Jolanda

14

Wow, die zijn erg goed gelukt! Zeker als je vantevoren geen idee had wie ze waren!

If I show you the roses, will you follow?

15

Nou ik herken ze niet, dus zo goed is het niet............;) :lol: :lol:
Super hoor! Helemaal uit de losse pols? Knap zeg!!!!

16

Ik ken ze niet, maar ze zien er goed uit, hoor... denk ik :lol:

Enne.... Jesse wordt in november 3, maar die krijgt gewoon Sesamstraat, Bob de B. of Winnie the P., hoor. (Of weer Bumba als het aan hem ligt, vrees ik :lol: )

17

ik ken ze niet maar dacht idd ook aan mario achtige figuurtjes, ze zien er goed uit zeg!!!

18

Uiteráárd ken ik ze wel, ze komen vooral uit Mario Kart. IN ieder geval Blooper (irritant wezentje, is een wapen dat je in kan zetten waardoor al je tegenstanders olie op hun scherm zien en het dus verrekte moeilijk bochten nemen is ;-))

Enfin: Erg goed gelukt die twee :-)

En voor de complete informatie: Waluigi is net als Wario dat van Mario is de gemene uitvoering van Luigi. Hij was er volgens mij voor het eerst in een Mario Basketball spel.

19

H

Vele en lieve groetjes Nicole

20

Wauw, superknap!
Ik ken ze ook niet, maar dat je zo maar van een plaatje en googlen 'uit de losse pols' deze taart hebt gemaakt; Sjapo!! :thumb:

Ik heb geen idee wie ze zijn maar ik vind je taart erg mooi.

22

Helemaal super zeg! En ze lijken echt heel goed (ik ken ze wel, dat krijg je als je een wii hebt ;)). Knap werk!

Dat heb je fantastisch gedaan, ik ken die figuren ook niet , maar meid helemaal :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

24

mlensink schreef:

ik ken ze wel.... en knap werk hoor . Ik denk dat de mamma dus voor haar 7 jarige zoon een stoere taart heeft gekozen. Aangezien er 2 namen op staan.... Mijn zoontje vind hem trouwens ook niet eng hoor. Hier thuis is het namelijk een race figuurtje die niks fout doet, net als zijn "broer/neef" luigi. En mario z'n "broer/neef" heet wario....

Deze taart is voor twee broertjes die vlak na elkaar jarig zijn geweest vandaar dat er twee namen op staan met twee verschillende leeftijden ;)

25

Ontzettend mooi gedaan hoor!!

En mijn 3 jarige zoontje kent ze ook hoor. Hij kijkt over grote broer's schouder mee wanneer grote broer game-boy speelt... ;)
Maar ook hij is als 3 jarige meer winnie the pooh achtig. En eigenlijk ook disney princess achtig, dat heeft hij van zijn  grote zus :lol:

xxx