1

Onderwerp: Onderplaat

ik zie van die hele leuke onderplaten voorbij komen nu weet ik dat jullie pakpapier gebruiken maar waar doen jullie de pakpapier overheen?

En vraag je die dan ook terug als jullie hout gebruiken?

Mvg Claudia

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

2

Re: Onderplaat

Bloemenfolie over het papiertje gaat prima!
Ik gebruik altijd stevig karton bijvoorbeeld van meloenendozen o.i.d.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Dat bloemenfolie is ook op een rolletje net als kadopapier te koop bij Wibra,
volgens mij heeft Action het ook!

4

Ik gooi dus nooit doosjes weg, want die zijn van karton en dat kan ik als onderplaatje gebruiken. Als het karton niet stevig genoeg is, doe ik 2 lagen op elkaar. :lol:

5

Ik laat bij de Gamma een dunne mdf plaat zagen: in plaatjes van 18x18, 28x28 en 38x38. Dan passen ze precies in taartdozen van 20, 30 en 40 cm :D.
Zo heb ik altijd een juiste maat plaatje in huis. Kadopapiertje met folie erover en voila!
Het zagen is overigens gratis, en zo mooi als die masjien het zaagt kan ik (lees: kan mijn lief :lol:) het zelf nooit.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Carin schreef:

Ik laat bij de Gamma een dunne mdf plaat zagen: in plaatjes van 18x18, 28x28 en 38x38. Dan passen ze precies in taartdozen van 20, 30 en 40 cm :D.
Zo heb ik altijd een juiste maat plaatje in huis. Kadopapiertje met folie erover en voila!
Het zagen is overigens gratis, en zo mooi als die masjien het zaagt kan ik (lees: kan mijn lief :lol:) het zelf nooit.

Oke dan, maar vraag je de plaat dan terug of maak je steeds een nieuwe?

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

7

Ik vraag ze nooit terug. Dat kan ook niet als het een vreemde betreft. Maar soms krijg ik van bekenden het plaatje wel terug.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Ik laat de onderplaat door Alex mee nemen van zijn werk, hij is drukker;)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!