Onderwerp: ...grrrr....pfff....bloementaart...
Dit was mijn eerste taart waarbij het
www.passievoortaart.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ...grrrr....pfff....bloementaart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit was mijn eerste taart waarbij het
hij is super leuk zeg!!
wat zijn dat nou voor uitstkers van die vlinders , zie ze nu echt overal voorbijkomen , super..
laatst ook al gevraagd maar kan hem niet meer terug vinden die taart met ook zulke vlinders dus weet niet of er op geantwoord is
hij is toch leuk geworden zeg...is dat de vlinderuitsteker zoals Petra hem ook heeft...????? doe moet ik ook heben geloof ik....en ja in boetseren ben je ook zo goed......ik snap wel wat je bedoelt.....maar hij is mooi hoor...
ja het zijn hele mooie vlinders en ok ik zou wel eens willen weten hoe ze gemaakt worden.
Verder een hele mooie taart hoor ! dus je moet het niet alleen bij boetseren houden
ja het zijn hele mooie vlinders en ok ik zou wel eens willen weten hoe ze gemaakt worden.
Verder een hele mooie taart hoor ! dus je moet het niet alleen bij boetseren houden
De uitstekers komen bij Planet Cake vandaan en ik heb de vlinders gemaakt van dun uitgerolde mexican Paste.
Ik heb wel het lijfje versterk met Marsepein omdat ze anders al breken als je er naar kijkt.
Normaal laat ik ze dan gehoekt drogen zodat de vleugels wat op staan maar deze moesten een beetje plat vallen.
Lief taartje met al die bloemen en vlinders 
Lief hoor!
Hele mooie vlinders.
Wat een mooie taart het doet me denken aan de flower power tijd!!!!
Ik vind het een mooie taart hoor!
De kleurencombi is wel apart!
Wat een mooie taart. Hoe groot is hij wel niet???
Wat een mooie taart. Hoe groot is hij wel niet???
Ja, hij is best groot...27 x 37 cm...
Ik vind het een prachtige taart hoor!! Maar wat is hij laag als ik kijk naar mijn taarten..
Ik vind het er heel leuk uit zien, mooi kleurgebruik, en de bloemen daar is niks mis mee. 
Ik vind het een mooie taart, doet een beetje orientaals aan lijkt het wel
Ondanks wat jij vind vind ik hem super 
Prachtig!!!
xxx
Ik vind hem ook mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ...grrrr....pfff....bloementaart...