1

Onderwerp: mokka vulling

Ik heb op het forum gezocht maar kom er niet aan uit.
Ik will baileys vulling gaan maken en dan een laagje met mokka nu had ik al gelezen dat door de botercreme kan kan dit ook met de webshopmix
en de 1 gebruikt oploskoffie en de andere gebruikt koffie vloeibaar als ik het goed heb.
Met oploskoffie hoeveel heb je hier voor nodig.
Graag jullie adviezen bedankt alvast!!!
Groetjes fleur

groetjes fleur

2

Re: mokka vulling

Ik gebruik de oploskoffie. Doe zelf altijd nav smaak.
Dus ik los de oploskoffie met en lepetjes water op. Zodat ik een papje krijg zeg maar.
Ik maak de botercreme, en als die klaar is, dan doe ik daar elke keer een lepeltje van dat papje bij. Totdat ik naar mijn smaak de juiste mokkacreme heb!
Eignelijk heel simpel. Vind juist met mokka dat je het naar eigen smaak moet doen.

3

Doe je dit bij de webshop mix.
gr fleur

groetjes fleur

4

arkettoo schreef:

Doe je dit bij de webshop mix.
gr fleur

Hoi Fleur, ik heb op mijn site bij Recepten een hele lijst met vullingen staan en ook de variaties met de webshop mix voor creme au beurre dusse... :-) (www.tartacadabra.nl)
Voor mokka, gewoon de oploskoffie 2 gram doe ik zelf, bij de mix, poedersuikker en het water doen, en zo laten opstijven (zoals altijd maar dan normaal zonder de koffie). Daarna gewoon zoals gewoon boter mixen en mixmengsel erbij!
Sukses h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Bedankt !! heb gelijk gekeken en er staan meer recepten op klinkt allemaal lekker.
Gr. fleur

groetjes fleur

6

Ja die recepten van Lara zijn niet te versamden. Ik gebruik zelf altijd de gewone botecreme zoals hie rind e recepten staat. Maar eh volgens mij is ie met de mix ook erugh lekker hoor!

7

inderdaad met e webshopmix errrrrug lekker

8

Ik gebruik gewoon mocca essence. Een paar druppeltjes en klaar is kees.

9

Neeltje schreef:

Die doe je door de botercreme heen? En waar kan je dat kopen, behalve op de webshop?
Groetjes Corina

10 Laatst bewerkt door ariane (08-07-2008 12:08)

inderdaad bij tarta.... hebben ze lekker recept maar moet je dan zelfde dag maken of kan je dat een dag van te voren klaarzetten.

11

witje75 schreef:
Neeltje schreef:

Die doe je door de botercreme heen? En waar kan je dat kopen, behalve op de webshop?
Groetjes Corina

Ze verkopen het hier bij de Dommelsche Watermolen (vlakbij Eindhoven). Ik heb er nog 'n paar extra staan, dus als je wilt?

Die kun je overal doorheen doen is echt heel erg jammie