Onderwerp: Weer een weekend van 6!!!!
En ook nog eens 72 cupcakes, maar die ben ik door de drukte helemaal vergeten op de foto te zetten. Jammer, want ze waren leuk, al zeg ik het zelf. Het was voor het zomerfeest op school en het thema was china. Rood marsepein en met gele icing chinese karakter erop gemaakt. Een chinese dame die rond liep vond dat ik de tekens zo goed gemaakt had. Nou dat is heel wat, want ik en icing zijn geen vrienden, maar goed hier dan de taarten, in totaal voor 140 personen.
Roze, bruin en wit stapeltje

Deze kwam even tussendoor. Gelukkig liet ze me vrij om te maken wat ik wilde, dus greep de kans om eindelijk een taartje te maken die al lang om mijn verlanglijstje stond, a la Wietske en the Piece of Cake

Dan 2 taarten voor 2 broertjes, je kan zien dat ik in Bob niet zo veel zin had en eindelijk een keer profijt van de kasteelworkshop die ik bij T&T gevolgd heb. Torens zijn trouwens piepschuim, met dit warme weer ga ik niet stunten met rare vormen

En de laatste 2 heb ik net naar de buren gebracht. Vader was jarig en zoon was geslaagd, dus een gezamelijk feest. Wilde de gitaar eerst 3d maken, maar aangezien ie maar voor 20 personen was, zou de steel zo smal worden en dat leek me niet te doen.

Zo, en dan ga ik nu lekker relaxen!!!